Gjest undrer Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Er det noen her som bruker trionetta? Hvilke erfaringer har du med det merket? Har du gått opp i vekt på noen måte?
*CHOUCHOU* Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har brukt trionetta i mange ar og har ikke hatt noen bivirkninger fra den. Jeg byttet et par ganger merke (vet ikke helt hvorfor) men kom alltid tilbake til trionetta da den tydeligvis var den beste for meg.
Annie78 Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Jeg brukte det i 2-3 år, men ble utrolig lett irritert og hadde bare lyst til å knuse kopper og glass.... Fikk Cerazette i stedet, men nå er sexlysten borte.... Tror bare jeg slutter på alt som har med piller å gjøre, jeg... :-?
Nella Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Jeg brukte Trionetta i 6 år. Hadde det greit med de forsåvidt. De første 3 mnd var ikke noe særlig da. I tillegg til STOR kjærlighetssorg så kom disse hormonene også. Tror ikke jeg var så lett å ha med å gjøre for omverdnen. Vekta gikk også betraktelig opp Eller ingen andre bivirkninger. Nå har jeg bytta til Cerazette, de er fine for meg merker jeg. Og de er uten østrogen. Jo færre hormoner jo bedre
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 brukt trionetta i 2 år nå, var bittelitt deppa i starten... gikk ikke opp noe spesielt, fikk litt større pupper bare... :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Jeg brukte trionetta i ca halvannet år, med et lite opphold. Funka greit i begynnelsen, tror jeg, men det siste halve året har jeg merket noe av det samme som Annie78 beskriver. Følte at jeg mistet kontrollen og ble kjempesint eller kjempelei meg når jeg først lot meg irritere over noe - nesten psykt :o Derfor sluttet jeg med trionetta for halvannen måned siden, og merker helt klart forskjell. Den siste tida hadde jeg mindre sexlyst også, men det kan jo skyldes en kombinasjon av vinter, andre bivirkninger o.l. Føler uansett at det å gå uten hormontilførsel gir meg mer lyst til ting.. Jeg kommer til å lete etter et p-pillemerke som passer meg bedre, men er redd for at det samme skal skje igjen. Nå er jeg imidlertid mer obs på symptomene - det samme kan jo du være om du begynner på trionetta. Legen min sa at det var et av de merkene som funket best på flest.
Lula Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Fikk Trionetta da jeg begynte med p-piller for "ørten" år siden. Gikk vel på dem i et år. Ble utrolig ustabil og hormonell, samt at jeg mistet sex-lysten. Gikk over på Marvelon, og har gått på dem i 16 år uten noen form for bivirkninger. ...sluttet helt på pillen i januar i fjor, men merket ingen forskjell på kroppen annet enn at mensen gikk tilbake til laaaange sykluser. Startet aktiv prøving på å bli gravid i juni, og ble gravid i juli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå