Lady T Skrevet 10. desember 2018 #21 Skrevet 10. desember 2018 Mos kokt potet sammen med revet ost og raspet løk. Stek i vaffeljern. Veldig godt! 1
Zenobia Skrevet 10. desember 2018 #22 Skrevet 10. desember 2018 Her om dagen laget jeg en slags pizza-inspirert løsning av kokt potet: Jeg delte og moste potetene litt, strødde over purreløk, paprika og tomat, en raus mengde edamer-ost og rå løk på toppen. Krydder: piri-piri-blanding. Ganske godt. Hadde jeg husket å ha på hvitløk og tomatpuré, hadde det blitt enda bedre. Men dette gikk fort og gæli i en ildfast form inn i ovnen til ost -> passe smeltet/stekt. Hadde dessverre ikke noe restekjøtt-pålegg, ellers hadde det blitt enda mer som en slags potetpizza. Som en annen sier: Denne tråden er gull
Puffin Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #23 Skrevet 10. desember 2018 3 hours ago, Lady T said: Mos kokt potet sammen med revet ost og raspet løk. Stek i vaffeljern. Veldig godt! Å herregud det hørtes jo helt magisk ut! TAKK! 😄 1
Lady T Skrevet 10. desember 2018 #24 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, Puffin skrev: Å herregud det hørtes jo helt magisk ut! TAKK! 😄 😋 Tror det skal steke litt lenge, kanskje 10 min eller noe sånt. Litt lenge siden jeg har laget det. Men skikkelig snacks ja 😋😋
Luppa Skrevet 10. desember 2018 #25 Skrevet 10. desember 2018 Potetsalat, med eplebiter og en blanding av rømme/majones som base.
Chicci Skrevet 10. desember 2018 #26 Skrevet 10. desember 2018 Raspeballer 😀 Røsti Potetform med bacon og ost
Lammelåret Skrevet 10. desember 2018 #27 Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, Chicci skrev: Raspeballer 😀 Røsti Potetform med bacon og ost Lager du de to første rettene med kokt potet, altså?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #28 Skrevet 10. desember 2018 Ha de i omelett eller stek de hele i ovnen og topp med vårløk, rømme/kesam, osv? Anonymkode: f5716...365
Chicci Skrevet 10. desember 2018 #29 Skrevet 10. desember 2018 15 minutter siden, Lammelåret skrev: Lager du de to første rettene med kokt potet, altså? Raspeballer lager jeg med halvt om halvt kokt, rå. Og Røsti lager jeg selvfølgelig ikke med kokte😂 Gikk litt fort i svingene her, og tenkte bare potet. Takk for at du minnet meg på det. Man kan lage potetmos av kokte, og fryse den 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå