Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg vite eller finne ut av om det han sier er sant eller om det bare er masse unnskyldninger og unngåelser? Er han interessert eller er han faktisk ikke det? Som f.eks når han skal ringe men ikke gjør det, eller når vi skal prøve å finne en dag som passer å møtes, men det kommer noe i veien eller tar himla lang tid for å møtes. De grunnene han oppgir er noe som kan være sant liksom. Men er han bare ikke interessert eller er det sant alt han sier? Hvordan kan jeg finne ut av dette? Eller hvor lenge skal jeg gidde og gi han sjanser og vente på han? 

Anonymkode: 02d68...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut?

Anonymkode: 3f953...434

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør han rett ut?

Anonymkode: 3f953...434

TS her 

Han sier han vil/ kan prøve å ha et forhold, og at han er interessert. Men det er hele tiden noe som kommer i veien, sånn at han aldri f.eks får ringt meg eller er vanskelig å få møtes. Så han sier han er interesser og vil ha forhold, men han viser det ikke. Jeg har vært tålmodig og ventet lenge og bare stolt på at det han sier er sant, men det er ganske vanskelig å stole på, når han ikke viser det. Så hvordan kan jeg finne ut hva sannheten egentlig er? 

Anonymkode: 02d68...6e6

Skrevet

Min dyrekjøpte erfaring i dating er at handling sier mer enn ord. Hvis han ikke prioriterer å møte deg, er han antakelig ikke interessert nok.

Anonymkode: d3f14...6ec

• Liker 2
Skrevet

Se på hva han gjør, ikke hva han sier...

Anonymkode: 462cc...9df

• Liker 1
Skrevet

En mann som er oppriktig interessert i deg gir tid og rom til deg prioriterer deg og kommer ikke med utsettelser og unnskyldninger gang på gang. Han syns sikkert bare det er stas å flørte på tekst men vil ikke faktisk møtes å utvikle noe. Ikke verdt å vente på uansett hvor god han er på å sjarmere på tekst, skriver sikkert sånn til femten andre også 

Anonymkode: 769ae...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...