Gå til innhold

2 åring sliter med å puste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som min gutt, han har infeksjonsutløst astma, merker ingenting til det i det daglige men når han blir litt småsyk så må vi ha en runde og to med ventoline og flutide.

Anonymkode: 56bb7...914

Hvordan er det å få sjekket slikt hos lege? Må man dra når ungen er syk og tett, eller kan man finne ut av det når barnet er friskt? 

Anonymkode: b3a4d...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Slik vi skriver på dialekt. Fort gjort å blande inn dialekten når jeg skriver på bokmål🙈

Anonymkode: b3a4d...61e

Skriv på nynorsk da? Dialekt er ikke lov på kg

Anonymkode: e1b0b...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å få sjekket slikt hos lege? Må man dra når ungen er syk og tett, eller kan man finne ut av det når barnet er friskt? 

Anonymkode: b3a4d...61e

Mitt barn har ingen symptomer når han er frisk eller driver idrett, kun når han er syk. Vi har vært hos lege 3 ganger når han var syk, 2 av gangene ble vi henvist til sykehus. Ene gangen ble vi natten over, ikke noe dramatikk i det, men han sleit sånn med pusten første gangen. Fikk medisiner som jeg skulle prøve ut så nå starter jeg medisiner hver gang jeg merker det på høsten hans.

Vi bruker ikke faste medisiner for det er det ikke behov for. Meg en å siden ha responderer så godt på medisinene og han bare har symptomer nå han er syk så er det infeksjonsutløst astma.

 

Anonymkode: 56bb7...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sovnet i går like etter jeg hadde postet innlegget her. Fant ut at jeg skulle la han sove når han endelig fikk sove. Skulle da ringe legevakten på nytt i dag. Men i dag er han nesten helt frisk! Er helt utrolig. Han hadde så tungt for å puste i går og idag er han kun snørrete og pittelitt mere surken enn ellers. Han blir alltid litt tett i lungene når han blir syk. Kan det være noe forkjølelses astma eller noe slikt han har? Skal bestille time til lege for å få det sjekket selvfølgelig! 

Ts

Anonymkode: b3a4d...61e

Nei, det er ikke utrolig - det er sånn menneskekroppen fungerer!

Anonymkode: d1f00...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...