Solsikke2 Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Jeg går til poliklinisk nå, har en veldig flink psykolog som er 6 år eldre enn meg. Han er ganske ung. Har vært hos han 2 ganger, og jeg er ikke dum når det gjelder menn heller - merka at det var noe der.. Men tenkte i mitt stille sinn at det er bare bra om jeg føler meg tilknytta til psykologen min. Så har jeg ikke tenkt mer over det før i går. Da var jeg inne å svipet litt på datingappen tinder. Tror du ikke jeg fant han der? Skulle bare sjekke om vi matchet, så trykket liker på han. Og han hadde tydeligvis likt meg først...... Så skrev han noe litt seksuelt ladet til meg - så rakk jeg ikke å svare før han slettet matchen.. Har time hos han igjen på fredag, aner ikke hva jeg skal gjøre... Og for å nevne det - er ikke tiltrukket av han på den måten!!
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Hvis han skrev noe seksuelt, så bytter du psykolog og sier tydelig ifra til senteret du behandles fra slik at de kan ta en alvorlig prat med han. Dette er ikke greit!
Solsikke2 Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvis han skrev noe seksuelt, så bytter du psykolog og sier tydelig ifra til senteret du behandles fra slik at de kan ta en alvorlig prat med han. Dette er ikke greit! Ja er jo ikke sikker på om han skjønte det var meg da? For han sletta matchen like etterpå Må også sies at det står noe litt "dirty" på min profil.. 2
Suppetuppe Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Kan det tenkes at han ikke innså det var deg først og så fort han oppdaget at du er pasient hos han så slettet han matchen? (Som selvsagt var det riktige å gjøre.) 41
Solsikke2 Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Suppetuppe skrev: Kan det tenkes at han ikke innså det var deg først og så fort han oppdaget at du er pasient hos han så slettet han matchen? (Som selvsagt var det riktige å gjøre.) Ja er nettopp det jeg tror som skjedde! Eller håper 😊 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Du får ta det opp med ham i timen. Håper det var det som skjedde. Anonymkode: b79d6...8bd 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 Du har en uprofesjonell psykolog. Hvordan ha tillit til at han faktisk kan faget noe bedre enn de etiske kodene? Anonymkode: 42370...015
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Virker som om han ikke skjønte det var deg med en gang å når han skjønte det så slettet han i panikk. Anonymkode: 7f300...37b 9
Solsikke2 Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har en uprofesjonell psykolog. Hvordan ha tillit til at han faktisk kan faget noe bedre enn de etiske kodene? Anonymkode: 42370...015 Han er en veldig god psykolog.. Er derfor dette "skremte" meg litt!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 Når dette først har skjedd, burde han være den som ordner opp. I første omgang høres det ut som en misforståelse og at når han oppdaget hvem det var slettet matchen. Hadde jeg vært i fin situasjon hadde jeg likevel ikke ønsket å gå til samtaler hos ham noe mer. Ettersom du ikke har fått noe info om eventuelt bytte v psykolog fra dps ville jeg i første omgang ringt opp til dps og prøvd å få tak i mailen hans slik at du kan sende en privat Mail til ham. Da kan du forklare at du føler det er ubehagelig å gå til han nå etter denne hendelsen og ønsker at han setter deg opp med en ny psykolog. Hvis ikke dette fungerer ville jeg ringt og saft ifra direkte til dps. Anonymkode: 16cc8...80d 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 Hvis han er en veldig flink psykolog, slik du sier, burde han ordne opp i denne situasjonen helst uten don innblandelse asap Anonymkode: 16cc8...80d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Skrevet 16. desember 2018 På 9.12.2018 den 20.16, Solsikke2 skrev: Jeg går til poliklinisk nå, har en veldig flink psykolog som er 6 år eldre enn meg. Han er ganske ung. Har vært hos han 2 ganger, og jeg er ikke dum når det gjelder menn heller - merka at det var noe der.. Men tenkte i mitt stille sinn at det er bare bra om jeg føler meg tilknytta til psykologen min. Så har jeg ikke tenkt mer over det før i går. Da var jeg inne å svipet litt på datingappen tinder. Tror du ikke jeg fant han der? Skulle bare sjekke om vi matchet, så trykket liker på han. Og han hadde tydeligvis likt meg først...... Så skrev han noe litt seksuelt ladet til meg - så rakk jeg ikke å svare før han slettet matchen.. Har time hos han igjen på fredag, aner ikke hva jeg skal gjøre... Og for å nevne det - er ikke tiltrukket av han på den måten!! Hvor holder dere til? Anonymkode: c3214...3c4
megda Skrevet 16. desember 2018 #13 Skrevet 16. desember 2018 er bare å bytte psykolog også kan du matche med han på i det virkelige liv. enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #14 Skrevet 16. desember 2018 Hva er det for svar i denne tråden? Psykologer er også mennesker, han trenger ikke være en dårlig psykolog fordi han er på Tinder. Det virker jo som mange her tenker det samme som meg, han skjønte først ikke at det var TS. Det er vanskelig å få psykolog. Ikke vær så hårsåre. #Staykrenka. Anonymkode: 54711...d95 17
Gjest Mammalivet Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det for svar i denne tråden? Psykologer er også mennesker, han trenger ikke være en dårlig psykolog fordi han er på Tinder. Det virker jo som mange her tenker det samme som meg, han skjønte først ikke at det var TS. Det er vanskelig å få psykolog. Ikke vær så hårsåre. #Staykrenka. Anonymkode: 54711...d95 Helt enig. Han er da bare et menneske. Tror ikke folk at høyere utdannede mennesker også har et liv utenfor jobb, som f.eks å bruke tinder? Han kan være kjempedyktig i sitt fag. Slik som du beskriver det TS, så er jeg helt sikker på at denne mannen sitter med en vond klump i magen fordi han innså at han hadd trykket liker på en pasient. Helt riktig gjort av han å slette det etterpå. Dersom han visste at det var deg, så ville han jo fortsatt, ikke slettet. Var var vitsen da liksom?
Medullaoblongata Skrevet 16. desember 2018 #16 Skrevet 16. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det for svar i denne tråden? Psykologer er også mennesker, han trenger ikke være en dårlig psykolog fordi han er på Tinder. Det virker jo som mange her tenker det samme som meg, han skjønte først ikke at det var TS. Det er vanskelig å få psykolog. Ikke vær så hårsåre. #Staykrenka. Anonymkode: 54711...d95 Kunne ikke vært mer enig. Utrolig hvor hårsåre folk er. Ta ut pinnen fra rumpa, nyt livet, slutt å bry dere så hardt om hvordan normene sier man skal være. Han matcha på Tinder, han har ikke voldtatt eller drept noen... Jeezes!! 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 6 hours ago, Mammalivet said: Helt enig. Han er da bare et menneske. Tror ikke folk at høyere utdannede mennesker også har et liv utenfor jobb, som f.eks å bruke tinder? Jo, men man håper jo at psykologer ikke er blant creepsene på nett som sender seksuelle meldinger som første melding uten å si hei først Anonymkode: 6e5ee...68c 2
SoWhat? Skrevet 16. desember 2018 #18 Skrevet 16. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det for svar i denne tråden? Psykologer er også mennesker, han trenger ikke være en dårlig psykolog fordi han er på Tinder. Det virker jo som mange her tenker det samme som meg, han skjønte først ikke at det var TS. Det er vanskelig å få psykolog. Ikke vær så hårsåre. #Staykrenka. Anonymkode: 54711...d95 Nå var det bare to som svarte negativt her. Så slapp av, resten er enig med deg. Lær deg å les. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #19 Skrevet 16. desember 2018 Man blir ofte skuffet når man ser at "høytstående" mennesker også er som oss vanlige dødelige. Mennesker man kanskje trodde var bedre enn oss selv. Du aner ikke hvor mye ensomhet det er blant det velstående og rike. Mennesker som har brukt livet på jobb, kastet bort livet på karriere. Sitter igjen alene til slutt i mange tilfeller, de har alt av materialisme. Men mangler resten. Anonymkode: 0831f...ba3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #20 Skrevet 16. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men man håper jo at psykologer ikke er blant creepsene på nett som sender seksuelle meldinger som første melding uten å si hei først Anonymkode: 6e5ee...68c Det er mange spesielle psykologer der ute. Kjenner et par psykologer, har to i familien. De er noen av de mest føkka menneskene jeg kjenner, skremmende nok. Anonymkode: c3214...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå