Fi Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Har brukt Trionetta nå i noen år, og har vært jevnt over fornøyd. Den siste tiden har jeg vært litt deppa. Lurer på om det kan være pillene (merket noe av det samme da jeg begynte med dem). Iallfall, jeg tenker å prøve et nytt merke. Og da et hvor det er lett å hoppe over mensen. Har dere noe å anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Jeg var også ufornøyd med Trionetta, så jeg gikk over på Synfase. Veldig fornøyd.
Arkana Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har brukt Cerazette (østrogenfri) i 4 mnd. Er veldig fornøyd med den. Eneste bivirkning jeg har hatt er at jeg har blødd litt kontinuerlig de første 3 mnd. Mensen er borte.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Takk begge to! Hvordan er det å droppe/hoppe over mensen? Har blitt ganske så lysten på det...
Fi Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2005 Oi, glemte visst å logge meg inn jeg... :oops:
Arkana Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Tja, for min del har jeg aldri hatt problemer med mensen. Aldri menssmerter, humørforandringer e.l., og den har vart bare 3-4 dager. Jeg har alltid syntes det å få mensen var en ekstra trygghet, alt er i orden og jeg er ikke gravid. Så jeg kunne egentlig tenke meg å beholde mensen, men det gjør ikke så veldig mye at den er borte likevel. Det er ikke alle som mister mensen da.
Tulipan Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har brukt Microgynon i 5 år nå og er sånn ca fonøyd. Nå har jeg derimot bestemt meg for å slutte ( etter mye vertalig i forhold til sambo). Dette først og fremst pga mye hodepine og lurer på om dette kommer av p-pillene. De finnes i 21 tbl brett og det er veldig lett og håppe oven en mens. Det jeg pleier å gjøre er å gå rett over på et nytt brett i steden for å ta det opprinnelige oppholdet på 7 dager. Om det anbefales er litt usikkert. Der strides de lærde. Noen leger sier nei, noe sier helt i orden og noe sier at dette er noe som man kan gjøre innimellom :-?
lillesky Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker Yasmin og hopper gjerne over mensen (har hoppet over flere mnd i strekk-kjempekjekt!). Vi hadde en diskusjon om dette for ikke så lenge siden, ta et søk så finner du mye bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå