Gå til innhold

Hvorfor ligger du ikke med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som ofte blir en snakkis, og som ofte blir brukt som tema av komikere er at kona ikke vil ha sex, at hun er sliten, at det kun skjer en gang i året eller ved spesielle anledninger? 

Hvorfor ligger dere ikke med mannen deres? Hvorfor "nekter" dere (som gjør det) han sex? Hvorfor orker dere så sjeldent? Hvorfor bruker dere sex som en gulrot - at hvis han gjør ditt og datt, eller er sånn og sånn, så kan det hende han er "heldig" til kvelden? Hvis det er så dødt, hvorfor drar dere ikke? Trygghet? 

Anonymkode: 98c79...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mannen som ikke vil ha sex. Sliten, orker ikke, vil ikke. Ja, det er det som går igjen. Jeg har gitt helt opp. Kommer ingen vei med samtaler heller. 

Så jeg er interessert i hva folk svarer er årsaken .

Anonymkode: 6753d...486

• Liker 6
Skrevet

Så hvorfor blir du hvis det er så dødt? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mannen som ikke vil ha sex. Sliten, orker ikke, vil ikke. Ja, det er det som går igjen. Jeg har gitt helt opp. Kommer ingen vei med samtaler heller. 

Så jeg er interessert i hva folk svarer er årsaken .

Det kreves litt av dere begge for å få god deilig rå sex....

Skrevet

Her er det sykdom som gjør at han ikke kan ha samleie, men vi koser mye og ligger nakne ol.. 

Anonymkode: 7bbad...fc3

Skrevet

Fordi vi er i en vanskelig periode der jeg synes han har oppført seg som en svært dårlig kjæreste, derfor sliter jeg med å tenne på ham eller ønske nærhet. Jeg synes også han har blitt veldig tjukk og det er ikke sexy. Til slutt går jeg på medisiner som gir litt lavere sexlyst, det hjelper jo ikke situasjonen. Jeg bruker aldri sex som gulrot slik du beskriver. Jeg drar ikke fordi han sier han vil være sammen og fikse ting og jeg ønsker jo at vi skal få et fint samliv igjen som vi har hatt før. Det er jo også krevende med brudd, både praktisk og følelsesmessig.

Anonymkode: 2c69b...3fc

• Liker 2
Skrevet

Fordi han likte tinder bedre og flyttet ut. Har sex kun i seriøst forhold.

Anonymkode: 13312...8ca

• Liker 2
Skrevet

Fordi han er lat, egoistisk og ubrukeligog jeg sparer opp til å kunne ha råd til å skille meg fra han. 

Anonymkode: 529e1...ac3

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor blir du hvis det er så dødt? 

Fordi et ekteskap er mer enn bare sex. 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi et ekteskap er mer enn bare sex. 

Er vel en stor del av det da

Skrevet

Er vel fordi jeg ofte er sliten. Opp kl 07 ish, hjemme med barn, alt av husarbeid og matlaging og diverse faller på meg. Samtidig som jeg må godta alt av humør, mens jeg selv ikke kan si noenting. Jeg kan ikke engang se på serie på kvelden uten å få en kald skulder. For kvelden er ment til sex bare sex, og jeg har lyst til å gjøre begge deler. 

Anonymkode: e0ae0...f36

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg har mensen, akkurat nå.

Anonymkode: e086e...b11

• Liker 4
Skrevet

Fordi han er tjukk og hårete og tar initiativ en gang i måneden maks.

Anonymkode: 19a24...ae0

Skrevet

Det du beskriver er et samliv. Mange samliv kan funke helt OK. Men det kan ikke kalles ekteskap. Man skal ikke bli i et forhold bare fordi det krever noe av deg å forlate han/henne. Det er kanskje den dummeste unnskyldningen jeg hører. Forventer du at han skal bli, ha lyst på deg og ligge med deg, fordi du orker å bo med han og vaske klærne hans? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har mensen, akkurat nå.

Skratter 

kan vel ha sex for det vel...

Skrevet

Fordi jeg er mora hans og hushjelpen hans. 

Anonymkode: a96a4...1bb

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel fordi jeg ofte er sliten. Opp kl 07 ish, hjemme med barn, alt av husarbeid og matlaging og diverse faller på meg. Samtidig som jeg må godta alt av humør, mens jeg selv ikke kan si noenting. Jeg kan ikke engang se på serie på kvelden uten å få en kald skulder. For kvelden er ment til sex bare sex, og jeg har lyst til å gjøre begge deler. 

Anonymkode: e0ae0...f36

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er tjukk og hårete og tar initiativ en gang i måneden maks.

Anonymkode: 19a24...ae0

Da er det like mye deres egen skyld. Tar dere initiativ? Mannen min blir sprengkåt når jeg tar initiativ og det elsker jeg.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

Skratter 

kan vel ha sex for det vel...

Liker ikke å ha sex, når jeg har mensen.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det like mye deres egen skyld. Tar dere initiativ? Mannen min blir sprengkåt når jeg tar initiativ og det elsker jeg.

Blir rett og slett kåt nar damen viser at hun og er det 

Tenning er spenning

og fører ofte til deilig sex

Skrevet

Fordi han har sex med sekritæren

Anonymkode: 7f43f...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...