Gå til innhold

Hvor mange brukernavn har du hatt på Kg?


Gjest PaN

Anbefalte innlegg

Selv har jeg hatt mange brukernavn, dette blir mitt 12. men dette er siste gang jeg endrer navn :) 

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er mitt femte brukernavn og min fjerde bruker. Jeg meldte meg inn første gang i 2007 og har meldt meg ut til sammen tre ganger fordi jeg har tenkt at dette ikke akkurat er et konstruktivt sted å henge. Likevel har jeg meldt meg inn igjen gang på gang.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt dette, og har nesten aldri brukt AB funksjonen. Vet jeg er kjedelig, så unødvendig å nevne det, takk,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Har vært her siden 2016. Hatt alt for mange brukernavn og slettet meg flere ganger, sikkert  hatt 10 brukernavn, husker ikke helt. Men dette blir siste gangen jeg bytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En konto og to brukernavn. Endret helt i starten da noen lagde brukernavn som var det samme som mitt, bare med et ekstra tegn på slutten. Da vi skrev i samme type tråder ble det irriterende med brukernavnet. Ingen planer om å endre noe herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1... ser ikke vitsen med å bytte hele tiden, har folk ikke noe annet å gjøre enn å bytte navn? Og tenker da at de ikke har noe liv utenom KG. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun dette ene. Har aldri falt meg inn å bytte det. Jeg har vært her i seks og et halvt år. Bruker sjelden AB-knappen, og prøver å stå for egne meninger ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...