Gjest PaN Skrevet 9. desember 2018 #1 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Selv har jeg hatt mange brukernavn, dette blir mitt 12. men dette er siste gang jeg endrer navn Endret 9. desember 2018 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 9. desember 2018 #2 Del Skrevet 9. desember 2018 Dette er mitt femte brukernavn og min fjerde bruker. Jeg meldte meg inn første gang i 2007 og har meldt meg ut til sammen tre ganger fordi jeg har tenkt at dette ikke akkurat er et konstruktivt sted å henge. Likevel har jeg meldt meg inn igjen gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 9. desember 2018 #3 Del Skrevet 9. desember 2018 Bare denne ene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 9. desember 2018 #4 Del Skrevet 9. desember 2018 foruten at jeg er aktiv bruker av anonymknappen, så har jeg kun denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 9. desember 2018 #5 Del Skrevet 9. desember 2018 Har bare hatt dette, og har nesten aldri brukt AB funksjonen. Vet jeg er kjedelig, så unødvendig å nevne det, takk, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. desember 2018 #6 Del Skrevet 9. desember 2018 Sikkert over 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 9. desember 2018 #7 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Glad jeg ikke er den eneste 😂 Endret 9. desember 2018 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 9. desember 2018 #8 Del Skrevet 9. desember 2018 Kun denne ene kontoen og navn 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. desember 2018 #9 Del Skrevet 9. desember 2018 Har vært her siden 2016. Hatt alt for mange brukernavn og slettet meg flere ganger, sikkert hatt 10 brukernavn, husker ikke helt. Men dette blir siste gangen jeg bytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 9. desember 2018 #10 Del Skrevet 9. desember 2018 En konto og to brukernavn. Endret helt i starten da noen lagde brukernavn som var det samme som mitt, bare med et ekstra tegn på slutten. Da vi skrev i samme type tråder ble det irriterende med brukernavnet. Ingen planer om å endre noe herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. desember 2018 #11 Del Skrevet 9. desember 2018 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 9. desember 2018 #12 Del Skrevet 9. desember 2018 2 brukernavn, byttet brukernavn da jeg kjøpte BMWen 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2018 #13 Del Skrevet 9. desember 2018 Kun dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maude Skrevet 9. desember 2018 #14 Del Skrevet 9. desember 2018 Har hatt 3 brukernavn, vært her av og på i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 9. desember 2018 #15 Del Skrevet 9. desember 2018 1... ser ikke vitsen med å bytte hele tiden, har folk ikke noe annet å gjøre enn å bytte navn? Og tenker da at de ikke har noe liv utenom KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. desember 2018 #16 Del Skrevet 9. desember 2018 Kun dette ene. Har aldri falt meg inn å bytte det. Jeg har vært her i seks og et halvt år. Bruker sjelden AB-knappen, og prøver å stå for egne meninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 9. desember 2018 #17 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå