Gjest Kath Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Hvordan fordeler det seg egentlig hos Fru. Hansen og mannen på gata? Jeg sitter med et inntrykk av at det generelt er mannen i forholdet (hvis vi skal se på heteroseksuelle forhold), som tar initiativ til sex oftest. Her hos oss er det vel kanskje sånn, jeg tar også initiativ, men det er oftest han. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er helt som jeg har forestilt meg, hvordan er det med dere? Hvem tar initiativet?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Hvordan vet man hvem som tar initiativet egentlig? Hos oss så blir det som regel sex av at vi begynner å kose med hverandre og blir kåte. Er det da den som først begynte å kose liksom som tok initiiativet? Eller er det sånn hos folk at den ene spør liksom, eller begynner å kjæle med den andre, prøver å kåte opp liksom? Dumt spm sikkert, men jeg vet i grunnen ikke hvem av oss som pleier å ta initiativ, vi koser jo sammen liksom...
Gjest Kath Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er jo som regel med dersom han ymter innpå litt.. Men du har kanskje rett. Det er vel sånn det gjerne er, -at man bare begynner å kose og vips voilá! Men uansett, man begynner ikke helt på likt, det er gjerne den ene som er "bortom og snuser" først...? Hmm..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå