AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Del Skrevet 9. desember 2018 Holder på å strikke firkanttøfler, men etter å ha sydd sammen en ser jeg at de er gigantiske.. Vi snakker sikkert størrelse 52. 🙈 Men så skal de jo toves. Er det håp for å få de små nok til at de kan brukes av en mann med størrelse 42, tror dere? Har brukt sandnes fritidsgarn. Anonymkode: 69d9e...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. desember 2018 #2 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg klarte med en feil vaske ullsokker på for høy temperatur, dem krympet fra ca 42 til nærmere 22 i størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Del Skrevet 9. desember 2018 Eneste måten er å sette i gang og tove. Det kan bli for lite også, så hold et øye med det. Anonymkode: 58992...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Del Skrevet 9. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder på å strikke firkanttøfler, men etter å ha sydd sammen en ser jeg at de er gigantiske.. Vi snakker sikkert størrelse 52. 🙈 Men så skal de jo toves. Er det håp for å få de små nok til at de kan brukes av en mann med størrelse 42, tror dere? Har brukt sandnes fritidsgarn. Anonymkode: 69d9e...b78 Firkanttøfler krymper ofte noe helt enormt når de toves. Det kommer litt an på garnet, men det ser ut som garnet du har valgt skal være egnet til toving, så da hadde jeg ikke bekymret meg. (En gang strikket jeg firkanttøfler der forskjellige farger av samme (billige) garn tovet seg ulikt. Ingen suksess, for å si det pent.) Anonymkode: 83fc6...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå