AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Del Skrevet 9. desember 2018 Hvor mange timer skjermtid viser din mobiltelefon at du har pr. dag? Ikke nødvendig å begrunne, er bare nysgjerrig. 👩💻🤓🤯👀💬📱 Anonymkode: d611b...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Del Skrevet 9. desember 2018 "Du brukte 21% mindre skjermtid i forrige uke med 1 time og 26 minutter i snitt per dag." Anonymkode: 0ee59...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Del Skrevet 9. desember 2018 Vesentlig mindre enn meg 🤣 "Du brukte 21% mindre skjermtid i forrige uke med 5 timer og 25 minutter per dag" Anonymkode: d611b...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Del Skrevet 9. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Vesentlig mindre enn meg 🤣 "Du brukte 21% mindre skjermtid i forrige uke med 5 timer og 25 minutter per dag" Anonymkode: d611b...a85 Jeg har gått inn for å trappe ned bruken! 😂 Anonymkode: 0ee59...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Del Skrevet 9. desember 2018 Det kan jo se ut som om du har klart det med god margin! 🤗 Anonymkode: d611b...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. desember 2018 #6 Del Skrevet 9. desember 2018 Pr dag i denne uken: 47 min Jeg skjønner det ikke for føler jeg er på i timesvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Del Skrevet 9. desember 2018 2t 31min. 36% ned fra forrige uke. Anonymkode: a1ceb...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Del Skrevet 9. desember 2018 Dere som har lite, har dere ikke jobbmail, annet arbeid, handlelister etc. pr. telefon? Anonymkode: d611b...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. desember 2018 #9 Del Skrevet 9. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har lite, har dere ikke jobbmail, annet arbeid, handlelister etc. pr. telefon? Anonymkode: d611b...a85 Jeg har ca.1,5 timer påstår min mobil. Jobbmail har jeg, men den leser jeg fortrinnsvis på jobb fra PC. Klarer meg med en jobb så nei, jeg har ikke flere jobbmailer og handlelister på telefon har jeg ikke. Glemmer jeg noe i butikken så går jeg tilbake og kjøper det hvis det ikke kan vente til dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå