Gå til innhold

Lav puls, svimmel og uvel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg merket at pulsen min plutselig blir veldig lav, og jeg er mye svimmel og føler meg uvel. Alt går rundt og føler jeg spinner rundt og er på en båt samtidig på en måte. Normalt ligger pulsen min mellom 60-65, men i det siste har den vært helt nede i 40.. Jeg er heller ikke noe godt trent. Hva kan dette komme av? 

Anonymkode: fecd6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å nevne at jeg er unormalt trøtt på dagtid. Det er som en bølge av tretthet slår meg, og det kan komme veldig plutselig og kan miste kraften i bena.

Anonymkode: fecd6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg merket at pulsen min plutselig blir veldig lav, og jeg er mye svimmel og føler meg uvel. Alt går rundt og føler jeg spinner rundt og er på en båt samtidig på en måte. Normalt ligger pulsen min mellom 60-65, men i det siste har den vært helt nede i 40.. Jeg er heller ikke noe godt trent. Hva kan dette komme av? 

Anonymkode: fecd6...d3e

Ville gått til legen og utelukket hjerteproblemer

Anonymkode: ac7a7...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva det skyldes bør du kontakte lege da dette kan være et hjerteproblem. Anorektikere opplever f.eks sånne ting når de blir veldig tynne, fordi de "slanker" hjertemuskelen til slutt. 

Anonymkode: 94d58...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk b12 nivået også, jeg følte meg sånn før jeg gikk til legen, og da var nivået FARLIG lavt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Har du spist/drukket nok? Får du i deg jern, B12 og vitamin D?

Anonymkode: f3b11...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt i livet er greitt fysisk og psykisk kan det være noe med hjertet. Både meg og min mann har hatt det. For min del var det psykisk overbelastning mens hos min mann var det en feil på sinusknuten så der ble det satt inn pacemaker. 

Anonymkode: 4da3f...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...