Gå til innhold
AnonymBruker

Venn eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva vil han her egentlig? Jeg har prøvd og forstå nå i en evighet, men forstår ingenting.

Vi har møttes 6 ganger, de to første gangene ga han meg ikke en klem engang( han er veldig veldig sjenert), men når vi møttes den tredje gangen ga han meg klem som kanskje ikke var sånn typisk venne klem. Etter det har det ikke blitt noe mer enn klem. Jeg er veldig redd for å ta initsiativ når jeg ikke vet hva han tenker om meg. Hadde håpet jeg kanskje hadde fått et kyss før han dro på juleferie til hjemlandet, men nei. 

Nå ser jeg han ikke før neste år, så sant jeg ikke spør om han vil møte meg en gang til før( blir veldig langt for meg å kjøre, men kanskje verdt det føre jul?)

Altså dagene er slik: Han sender god morgen melding, hver eneste dag siden august. Alltid først! Så svarer jeg på den, også svarer han igjen da han er ferdig på jobb. Vi skriver litt også skyper vi i ca 2-3 timer på kvelden. Der sier vi god natt og for meg hadde det vært nok, men han sender alltid god natt melding.

Det er han som tar initsiativ til alle disse meldingene, og etter møter skriver han også. Jeg har flere ganger tenkt at jeg skal skrive melding til han, men han kommer meg alltid i forkjøpet. 

Han er alltid ærlig og gjør det han sier. Et eksempel: Han visste ikke om han kunne skype en dag for han ventet på beskjed fra en venn som han skulle levere noen ting til. Da sa han fra i god tid at vennen skal møte han XX sted til yy tid. Når han kommer hjem igjen sender han meg melding om at «han er hjemme igjen osv».

Hvis han bare tenker på meg som en venn, hvorfor alle disse meldingene? 

Jeg syntes han er en super fyr, men jeg føler at jeg bare blir gående rundt å tenke «hva vil han egentlig» hele tiden. Jeg vil ta det opp med han, men er så redd for at han skal ende opp med å tro at jeg vil gifte meg i morgen. Når jeg egentlig bare vil vite hvilken retning dette går i.( Han er ikke norsk, og ikke så veldig god i norsk så språkforvirringen kan bli stor).

Anonymkode: 447a5...f79

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen?

Dessverre helt uinteressant problemstilling for øvrigheten.. Ingen andre enn du som kan svare på det. 

Anonymkode: 9c829...4e8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre helt uinteressant problemstilling for øvrigheten.. Ingen andre enn du som kan svare på det. 

Anonymkode: 9c829...4e8

Om han er interessert eller ikke med alle de meldingene? Alle de andre trådene om akkurat samme da? De får råd! Har aldri vært så rådvill i mitt liv

ts

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Datet en sånn fyr fra juli av. Det endte kun med et slags vennskap. Selv om vi skrev og snakket med hverandre hver dag. Han var for lite fysisk og pågående og alt for respektfull og forsiktig. Selv om han var opptatt av disse klemmene.

Så var umulig å få annet enn en vennefølelse for han. Håper ikke at det er den samme fyren. Min er heller ikke norsk.

Og problemet hans, slik jeg ser det. Var at det ikke helt passet med et forhold nå.

Anonymkode: 2acc2...cb4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Glemte å si at min er også en sånn som sier ifra om alt mulig. 

Anonymkode: 2acc2...cb4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Drit i det sure svaret. Lov å spørre om det meste her. Selv om det ikke er stort samfunnsproblem.

men hm.. En skulle vel på en måte tro at tonen ville være iallefall litt flørtende om han  ville noe mer. Om han er strengt vennskapelig er vel det ett signal. Men tenker han i det siste tilfelle jo er rar om han ikke skjønner at du lett kan tenke det er mer enn vennskap fra hans side når det er sååå mye og regelmessig kontakt..

jeg tror det er mest sannsynlig han vil noe mer. Selv om det skjer hører jeg skjelden om nye venner, av motsatte kjønn,som har så ofte kontakt som du beskriver.  Jeg tror det er mer enn vennskap på gang. Kanskje du kan veeeeldi lett flørte litt og se om han kommer med svar som passer denne teorien. 

Anonymkode: dcf19...550

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dette høres tafatt ut fra han sin side

Hvorfof spør du han ikke bare hva han tenker?

Anonymkode: 22cfb...f9c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Salvie

Jeg tror han liker deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her