Gå til innhold

Hvordan komme over han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har aldri være sammen (som i kjærester) men har holdt på veldig lenge. Veldig komplisert. Jeg vil egentlig ikke at det skal ta slutt, men føler snart at det er eneste utvei. Han har ikke mye tid til meg. Jeg tenker på han 24/7. Bokstavelig talt. Uansett om jeg er hos en venninne, hos min mor, på jobb, shopping, så tenker jeg på han. Savner han. Og venter på svar fra han (han bruker av og til veldig lang tid på å svare osv)  Hvis jeg har sendt han en melding så går jeg å tenker på det helt til han svarer, og sjekker telefonen hvert 5. Minutt for å se om han har svart osv. Og jeg sitter og griner flere ganger om dagen pga han og situasjonen som er veldig frustrerende. Så om det er at jeg må «gjøre det slutt» eller om det er å vente på han til han svarer osv, hvordan kan jeg tenke på andre ting eller rett og slett komme over han? Alle sier jeg ikke må finne meg i dette mer og slutte å møte han, men jeg tenker at jeg vil heller ha han litt, og se han litt, enn å skulle «gjøre det slutt» og aldri se han igjen. Tanken på å miste han gjør så vondt at det er uutholdelig.. det er han jeg vil ha. Så noen ganger tenker jeg at jeg vil heller leve med å sitte og vente på han og ikke få sett han så mye og alt det. For jeg vil absolutt ikke miste han. Vil heller ha det lille jeg får

Anonymkode: 8c8b7...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør veldig vondt, men det setter deg også fri. Dyrk sorgen til du føler at du ikke lengre har noe å sørge for. 

Du ble glad i ham, så du kan bli glad i andre som du enda ikke har møtt også. 

End reisen med han her, og start på en ny spennende reise. 

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ødelegge livet ditt og deg selv, med å klamre deg til og trygle personer som driter i deg om kjærlighet: står du fritt til det. Du mister jo egentlig INGENTING om du går videre. Om noe, mister du noen som bare forsuerer livet ditt. 

Anonymkode: 75f7c...20a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Har du sagt dette til han? Hvis ikke ville jeg ha snakket med han og fortalt han hvordan du føler det. Du sier han ikke prioriterer deg, så kanskje han ikke er interessert? Hvis han sier dette rett ut så kanskje det går opp for deg at dette ikke er et bra forhold selv om du har sterke følelser. Jeg tror det å ruge på disse følelsene og tankene bare vil gjøre ting verre for deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Har du sagt dette til han? Hvis ikke ville jeg ha snakket med han og fortalt han hvordan du føler det. Du sier han ikke prioriterer deg, så kanskje han ikke er interessert? Hvis han sier dette rett ut så kanskje det går opp for deg at dette ikke er et bra forhold selv om du har sterke følelser. Jeg tror det å ruge på disse følelsene og tankene bare vil gjøre ting verre for deg selv. 

TS her 

Jeg har sagt flere ganger at vi burde møtes oftere og han vet hva jeg føler sånn sett. Vi har hatt den praten flere ganger. Men det er alltid unnskyldinger for hvorfor han ikke kan møtes. Mest jobb osv. han ringer aldri. Vi skriver meldinger av og til, men han kan bruke utrolig lang tid på å svare. Og hvis det skjer noe i livet hans som er vanskelig eller han har deg vanskelig, så trekker han seg litt unna. Eller han bruker eeenda lenger tid på å svare. Men det kan jo ikke være sånn at hver gang han ikke har det bra, så får jeg ikke svar før noen dager senere ellee ja, bare at han bruker lang tid på å svare meg eller trekker seg vekk. Sånn som nå har det skjedd noe i livet hans. Og det skrev han til meg, og sa at han sender melding litt senere . Men hva er litt senere? Om noen dager? Jeg har det litt vanskelig selv for tiden og hadde trengt at han var der for meg. Så jeg bare sitter og griner og venter på han. 

Anonymkode: 8c8b7...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har aldri være sammen (som i kjærester) men har holdt på veldig lenge. Veldig komplisert. Jeg vil egentlig ikke at det skal ta slutt, men føler snart at det er eneste utvei. Han har ikke mye tid til meg. Jeg tenker på han 24/7. Bokstavelig talt. Uansett om jeg er hos en venninne, hos min mor, på jobb, shopping, så tenker jeg på han. Savner han. Og venter på svar fra han (han bruker av og til veldig lang tid på å svare osv)  Hvis jeg har sendt han en melding så går jeg å tenker på det helt til han svarer, og sjekker telefonen hvert 5. Minutt for å se om han har svart osv. Og jeg sitter og griner flere ganger om dagen pga han og situasjonen som er veldig frustrerende. Så om det er at jeg må «gjøre det slutt» eller om det er å vente på han til han svarer osv, hvordan kan jeg tenke på andre ting eller rett og slett komme over han? Alle sier jeg ikke må finne meg i dette mer og slutte å møte han, men jeg tenker at jeg vil heller ha han litt, og se han litt, enn å skulle «gjøre det slutt» og aldri se han igjen. Tanken på å miste han gjør så vondt at det er uutholdelig.. det er han jeg vil ha. Så noen ganger tenker jeg at jeg vil heller leve med å sitte og vente på han og ikke få sett han så mye og alt det. For jeg vil absolutt ikke miste han. Vil heller ha det lille jeg får

Anonymkode: 8c8b7...3b8

vurdert å ringe istedenfor å vente på svar med sms?

en telefon kan være nok.
 

Har du sagt i fra til han at du elsker han? eller venter du på at han skal si han elsker deg? iallfall vil du ha han, så må du ta ansvar. Si du er klar

Anonymkode: 7eca6...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her 

Jeg har sagt flere ganger at vi burde møtes oftere og han vet hva jeg føler sånn sett. Vi har hatt den praten flere ganger. Men det er alltid unnskyldinger for hvorfor han ikke kan møtes. Mest jobb osv. han ringer aldri. Vi skriver meldinger av og til, men han kan bruke utrolig lang tid på å svare. Og hvis det skjer noe i livet hans som er vanskelig eller han har deg vanskelig, så trekker han seg litt unna. Eller han bruker eeenda lenger tid på å svare. Men det kan jo ikke være sånn at hver gang han ikke har det bra, så får jeg ikke svar før noen dager senere ellee ja, bare at han bruker lang tid på å svare meg eller trekker seg vekk. Sånn som nå har det skjedd noe i livet hans. Og det skrev han til meg, og sa at han sender melding litt senere . Men hva er litt senere? Om noen dager? Jeg har det litt vanskelig selv for tiden og hadde trengt at han var der for meg. Så jeg bare sitter og griner og venter på han. 

Anonymkode: 8c8b7...3b8

Uff da 😟

Jeg kjenner jo ikke vedkommende men det høres ut som om han utnytter deg. Dere er ikke kjærester sier du men deres møtes en gang i blant (for sex regner jeg med) og når du kontakter han bruker han lang tid på å svare. Dette høres ikke ut som en sunn ordning for deg TS. Det virker nesten som om du har utviklet en besettelse siden han hele tiden er hard to get. Jeg vet at det gjør vondt men jeg tror det beste er at du begynner å være ærlig med deg selv om at dette "forholdet" er dødfødt og at det heller ikke er sunt.

Gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vurdert å ringe istedenfor å vente på svar med sms?

en telefon kan være nok.
 

Har du sagt i fra til han at du elsker han? eller venter du på at han skal si han elsker deg? iallfall vil du ha han, så må du ta ansvar. Si du er klar

Anonymkode: 7eca6...d62

Selvfølgelig har jeg prøvde å ringe. Men han tat ALDRI telefonen når jeg ringer og han ringer heller ALDRI opp igjen. Han bare svarer med en melding heller 

TS

Anonymkode: 8c8b7...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har jeg prøvde å ringe. Men han tat ALDRI telefonen når jeg ringer og han ringer heller ALDRI opp igjen. Han bare svarer med en melding heller 

TS

Anonymkode: 8c8b7...3b8

da er han ikke klar for et forhold, tror du må velge en annen gutt du kan bli glad i, en gutt som er klar for et forhold, få oppelve at han er der for deg, og du får annen side av gutt som vil ta godt vare på deg, elske deg, og dere blir koblet til ett og sammensveiset i det dere er kalt til sammen å oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i følelsene dine for jeg har vært der selv. Merk mine ord, det er ikke noe fremtid i dette "forholdet". Det er enveis og det nyter av han når det passer han. Det du har viklet deg inn i er ei hekt. 

Det kommer til å gjøre vondt til å begynne med, men jeg vil råde deg til å avslutte det du har med han. Se på det som en investering i deg selv og din egen tid. Som noen skriver over her, så kan du bli like grad i noen du ikke har møtt ennå - som også blir glad i deg. Ikke kast bort mer tid på denne tullingen. 

Anonymkode: dcf5e...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her 

Men uansett, hvis jeg skulle «gjøre det slutt» så orker jeg ikke tanken på å skulle finnen en annen. Hvor skal jeg finne noen? Jeg går aldri ut, og er ikke med på noe så får jo ikke møtt noen. Og tider er jo bare noe stress og masse useriøse folk .... 

Anonymkode: 8c8b7...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
34 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her 

Men uansett, hvis jeg skulle «gjøre det slutt» så orker jeg ikke tanken på å skulle finnen en annen. Hvor skal jeg finne noen? Jeg går aldri ut, og er ikke med på noe så får jo ikke møtt noen. Og tider er jo bare noe stress og masse useriøse folk .... 

Anonymkode: 8c8b7...3b8

Få deg en hobby hvor du møter folk? Turistforeningen eller lignende

 

https://www.meetup.com/cities/no/oslo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...