Gå til innhold

hvordan bh størrelse bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Må kanskje informere en venninne om dette 🤔 hun sliter fælt med å finne noe som passer for rundt er hun 60 mens cupen er stor, og nesten ingen selger det 🤔

Gå opp i størrelse rundt og ned i cupen 🤔🤔

interessant :) 

Men hun kan mest sannsynlig ikke gå opp i omkrets, da vil den jo bli for løs under brystene og ikke gjøre jobben sin. Hvilken størrelse har hun? England er gode på litt "unormale" størrelser. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, FantasDick skrev:

Men hun kan mest sannsynlig ikke gå opp i omkrets, da vil den jo bli for løs under brystene og ikke gjøre jobben sin. Hvilken størrelse har hun? England er gode på litt "unormale" størrelser. :)

Tror det var 60E litt usikker på cup størrelsen, men bare at den er uvanlig da i 60 får man nesten bare A-C. 

Hun handler på change og finner ting som passer, men hun har et ønske om å kanskje kunne bruke litt mindre penger, kunne gå på cubus å handle noe litt billigere. Så change er et godt forslag, men hoved ønske hennes var å kunne kjøpe noe litt billigere 😅

Tenkte siden det sto at 80A = 60DD, så ... ja da må det jo fungere begge veier 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FantasDick skrev:

Men hun kan mest sannsynlig ikke gå opp i omkrets, da vil den jo bli for løs under brystene og ikke gjøre jobben sin. Hvilken størrelse har hun? England er gode på litt "unormale" størrelser. :)

Hun bør gå på en BH butikk (ikke HM cubus osv) for å få målt rett størrelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

best jeg flørter med sexy dame, det er bedre, kanskje jeg får svar på spørsmålene mine fra henne.

Beklager at jeg startet forumtråden.

Anonymkode: ddf7a...52c

Best at du finner deg ei som er på ditt nivå ja. Komma komma komma. 

Anonymkode: 4a280...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Tror det var 60E litt usikker på cup størrelsen, men bare at den er uvanlig da i 60 får man nesten bare A-C. 

Hun handler på change og finner ting som passer, men hun har et ønske om å kanskje kunne bruke litt mindre penger, kunne gå på cubus å handle noe litt billigere. Så change er et godt forslag, men hoved ønske hennes var å kunne kjøpe noe litt billigere 😅

Tenkte siden det sto at 80A = 60DD, så ... ja da må det jo fungere begge veier 😅

Hun bør nok holde seg til 60 ja da dette er hennes størrelse. Går hun for en større omkrets får hun ikke støtten hun trenger, som kan føre til ryggproblemer. Det er kjipt når man ikke finner størrelsen sin i vanlige butikker. Hun bør kanskje benytte seg av diverse tilbud som Change har?

Anonymkode: 74483...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør nok holde seg til 60 ja da dette er hennes størrelse. Går hun for en større omkrets får hun ikke støtten hun trenger, som kan føre til ryggproblemer. Det er kjipt når man ikke finner størrelsen sin i vanlige butikker. Hun bør kanskje benytte seg av diverse tilbud som Change har?

Anonymkode: 74483...dbd

Tror hun har full kontroll på change og evt. andre steder hun finner noe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker 90 til 95 D. Egentlig er jeg C på ene og D på andre, en del forskjell i bryst str.. men C blir for lite på den som er størst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Tror hun har full kontroll på change og evt. andre steder hun finner noe :) 

Trodde du skulle forslå at hun begynte å bruke 70 og oppover bare fordi det finnes i vanlige butikker fordi det var billigere. Derfor ville jeg bare advare deg/henne om å ikke gjøre det :) 

Anonymkode: 74483...dbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Ariana807 said:

Må kanskje informere en venninne om dette 🤔 hun sliter fælt med å finne noe som passer for rundt er hun 60 mens cupen er stor, og nesten ingen selger det 🤔

Gå opp i størrelse rundt og ned i cupen 🤔🤔

interessant :) 

Gå ned i størrelse og opp i cupen. Jeg ble litt overraska da jeg var på Change og ble målt første gang jeg kjøpte bh der. Litt uvant med de bh-ene i starten ettersom jeg var vant med noe helt annet da jeg kjøpte feil str i vanlige klesbutikker, men du verden så behagelige de kjennes i dag :) De skal jo sitte litt stramt, men ikke for stramt.
Man blir vant med det. Man skal jo "vise brystene litt fram", ikke late som man ikke har på seg bh...slik det kan se ut om bh-en er i fullstendig feil str 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Millimani skrev:

Kilde?

Trodde dette var noe alle kvinner visste? 

Anonymkode: d2379...b51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde dette var noe alle kvinner visste? 

Anonymkode: d2379...b51

Eeh...nei? Da er du veldig "optimistisk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 21.22, Millimani skrev:

Kilde?

Allmennkunnskap 😜

Anonymkode: 00131...60c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Bruker 70 D/E. Eller 32- 34 hvis jeg handler fra USA. Bh størrelse varierer fra butikk til butikk 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...