AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har nettop begynt å datet en mann. Han skulle på julebord med sine arbeidskollegaer igår, de skulle reise til en by og feire. Alså, i nærheten av der de bor. Han sa at han bruker ikke å tekste eller er ikke opptatt av mobilen sin når han skal feste, sån at jeg viste det, noe jeg var enig i. Men..vi har hver kveld sendt god natt snap til hverandre, og igår var intet unntak fra min side..jeg sendte en fin god natt snap til han. Jeg forventet ikke å høre noe tilbake, da jeg vet at fest er fest. Men det jeg reagerte på i morrest da jeg våknet var at han har verken sett eller sendt en snap til meg, som eks God natt. Er dette normalt, eller er det ugler i mosen? Overreagerer jeg eller har jeg rett til å lure litt her? Anonymkode: d729b...112
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Ja, du overreagerer. Han har sikkert ikke orka å svart før han la seg. Anonymkode: f9716...d6c 7
Ananas. Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Han sa jo på forhånd at han ikke kom til å bruke telefonen. 8
blomaden Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Ikke noe å bry seg om. Du hører sikkert fra han når han har våknet 1
Chantielle Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Du overreagerer,han sover sikkert enda 😄 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Du overreagerer. Anonymkode: 3362e...398 1
Doley Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 8 minutter siden, Nettvenn skrev: Du overreagerer,han sover sikkert enda 😄 Likte ordtaket ditt 😍 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 Du. Overreagerer. Veldig. Anonymkode: 8e022...9ed 2
Sirinna Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 Jeg er faktisk litt uenig med svarene her. Om han virkelig var interessert ville han ikke klart å la være å sjekke telefon. 1
Doley Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Sirinna skrev: Jeg er faktisk litt uenig med svarene her. Om han virkelig var interessert ville han ikke klart å la være å sjekke telefon. Jeg snakket med han istad, han ringte meg . Han sa han var meget full i natt, og la seg tidlig. Jeg er enig med deg! Men føler jeg må bruke skjønn her...tror egentlig på han . Tiden får vise...vel jeg skal på julebord neste helg, og skal gjøre det samme som han-ikke melde han eller noe før dagen etter!
Sirinna Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, Doley skrev: Jeg snakket med han istad, han ringte meg . Han sa han var meget full i natt, og la seg tidlig. Jeg er enig med deg! Men føler jeg må bruke skjønn her...tror egentlig på han . Tiden får vise...vel jeg skal på julebord neste helg, og skal gjøre det samme som han-ikke melde han eller noe før dagen etter! Jeg synes det er en dårlig ide. Gjør heller mot ham det du skulle ønske han gjorde mot deg. 10
Doley Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, Sirinna skrev: Jeg synes det er en dårlig ide. Gjør heller mot ham det du skulle ønske han gjorde mot deg. Ja det sitter en djevel på ene skuldra og engel på den andre...skjønner hva du mener...får se hva jeg velger, for egentlig er jeg meget skuffet!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #16 Skrevet 8. desember 2018 Ingen ugler i mosen. Han var opptatt og han gav beskjed på forhånd. Anonymkode: 3aedd...3b5 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #17 Skrevet 8. desember 2018 24 minutter siden, Sirinna skrev: Jeg synes det er en dårlig ide. Gjør heller mot ham det du skulle ønske han gjorde mot deg. Signerer denne. Relasjonen kan fort bli sur om man fortsetter slik. Han ga beskjed på forhånd, så jeg skjønner heller ikke problemet. Anonymkode: 90379...0e0 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #18 Skrevet 8. desember 2018 1 hour ago, Doley said: Ja det sitter en djevel på ene skuldra og engel på den andre...skjønner hva du mener...får se hva jeg velger, for egentlig er jeg meget skuffet! Skuffet over hva da? At han advarte deg om nøyaktig dette på forhånd? til info; dersom dere mot formodning blir et par vil du glede deg over hans evne til å la mobilen ligge. Det er en ekstremt undervurdert egenskap i disse dager. Anonymkode: 35459...259 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå