AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Jeg jobber med en mann. Han er gift. Jeg er singel. Han er en del eldre enn meg. Vi jobber ikke på samme avdeling, men krysses en del ganger i løpet av dagen. På julebordet for et år siden fant vi veldig tonen, og det var tydelig kjemi der, men ingenting skjedde. I går kveld var årets julebord og da skjedde det en del. Uff.. vi klinte mye.. Han sa veldig mange ting om hvordan han hadde tenkt på meg i et år, og beskrev hvordan han pleide å se på meg hver dag, og at han alltid har hatt et godt øye til meg. Jeg syns jo også det er en kjemi der, men han er jo gift.. Så det ble med ganske uskyldig klining. Han ville fortsette, men jeg ville gå inn til de andre på festen, og etter en stund dro jeg hjem. Da jeg sa hadet lurte han på hvordan vi skulle gjøre det nå. Jeg sa vi kom til og sees på mandag, og han lurte så på hva vi skulle gjøre da, hva vi skulle si osv. Jeg sa vi kunne si hei, og så løp jeg for å rekke bussen.. Hva gjør jeg nå? Kan han ha følelser for meg? Anonymkode: 62115...3b3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Han er gift. Gi faen i han! Anonymkode: 8cfc1...719 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Dont go there! Anonymkode: 843d0...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør jeg nå? Kan han ha følelser for meg? Anonymkode: 62115...3b3 Hvorfor spør du? Eier du ikke skam? Har du ikke moral? Anonymkode: 00fa9...56d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Ligg unna. Han er gift!!!! Anonymkode: 9d6c9...e7d 1
visp Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Hva mener du med "hva gjør jeg?". Er du interessert? Jeg ville holdt meg unna da han ikke er til å stole på. Ekteskapet hans kan du få billig av meg, men om dere skulle gå videre med dette ville han gjøre det samme med noen andre ved neste julebord. Veldig mange som benytter sånne anledninger til å gå over grensene sine.
Cata Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa vi kunne si hei, og så løp jeg for å rekke bussen. Det var den beste løsningen. Hold deg til den i fremtiden også . 1
Chantielle Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå