kat-e Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 I Danmark er man i ferd med å innføre en ny asylpolitikk, det hele har blitt diskutert på dansk TV. https://www.dr.dk/tv/se/debatten/debatten-dr2/debatten-2018-12-06 Kort fortalt, danskene mener at innvandring fra landene utenfor Europa har vært svært skadelig for landet og at det er helt nødvendig å reversere dette før det er for sent. Det er tverpolitisk enighet om dette, også sosialdemokratene støtter dette. Danmark ønsker å prøve å reversere andelen av personer fra Afrika, Midt-Østen, Pakistan, Afghanistan osv, bla ved å betale de for å reise. De godtar heller ikke at man bare reiser til Danmark og krever asyl. Danmark tror ikke på integrering, men vil satse på gjemsendelse. 4
kat-e Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2018 Hva er det danskene skjønner som vi ikke gjør? Sylvi og Frps asylpolitikk virker faktisk ganske mild i forhold til selv de danske sosialdemokrater, og fleste danske politikere. Er danskenes frykt for fremtiden logisk? Hvorfor mener danskene at dette er helt nødvendig, mens dette hadde blitt stemplet som hat retorikk i Norge? 3
ElinX0Xpoliti Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Holde kriminelle elementer ifra lokal befolkingen ikke i et luksus fengsel. De er fri til forlate når de vil til hjemlandet. Høres ikke ut som en konsentrasjons leir. 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Danskene har våknet. Sverige, Finland og Norge sover enda.
Drizzt Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Fantastisk. Kanskje blir Danmark et alternativ å flytte til når ting går til helvete også i Norge? Vi følger Sveriges spor fordi Norge mangler (nok) politikere som f.eks. Listhaug. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå