Gå til innhold

Hvordan avslutte dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har holdt på med ei søt og kul dame i 9 måneder. Jeg var litt usikker fra første stund, men tiden har gått og nå er det seriøst. Hun skal få meg til å hilse på familien nå.  Det hele overrumplet meg og det ballet på seg. Jeg trengte ikke å ta initiativ, for før jeg visste ordet av det, hadde hun ordnet med bord til oss på eksempelvis torsdag og samme dag ble planene for neste uke spikret, og i neste uke, ble planene for uken etter der spirket osv. Jeg håpet på at følelsene skulle komme, men de er ikke helt der de burde være. Hun er en dame som hadde glidd rett inn i familien. Hun er bra på alle måter, men jeg synes hun blir for seriøs også er hun veldig mye høyere enn meg, noe jeg sliter med, særlig når vi har sex. Dama er 35 og jeg er 31. Dette kommer til å såre henne. Jeg vet at hun er konemateriale av dimensjoner, men jeg bryr meg ikke nok om henne. Jeg er ikke forelsket. Burde jeg vente til etter jul?

Anonymkode: d0639...4bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hvis du ikke har følelser for henne eller er forelsket, og du tror at det ikke vil forandre seg, så ville jeg gjort det slutt. Det er mest rettferdig for dere begge.

Skrevet

Gjør det slutt så kjapt som mulig, Ts. 

• Liker 2
Skrevet

Du sier selvsagt fra før du møter familien hennes. Ellers tror ho både hun og de at dere skal gifte dere snart 

Anonymkode: 64a95...909

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har holdt på med ei søt og kul dame i 9 måneder. Jeg var litt usikker fra første stund, men tiden har gått og nå er det seriøst. Hun skal få meg til å hilse på familien nå.  Det hele overrumplet meg og det ballet på seg. Jeg trengte ikke å ta initiativ, for før jeg visste ordet av det, hadde hun ordnet med bord til oss på eksempelvis torsdag og samme dag ble planene for neste uke spikret, og i neste uke, ble planene for uken etter der spirket osv. Jeg håpet på at følelsene skulle komme, men de er ikke helt der de burde være. Hun er en dame som hadde glidd rett inn i familien. Hun er bra på alle måter, men jeg synes hun blir for seriøs også er hun veldig mye høyere enn meg, noe jeg sliter med, særlig når vi har sex. Dama er 35 og jeg er 31. Dette kommer til å såre henne. Jeg vet at hun er konemateriale av dimensjoner, men jeg bryr meg ikke nok om henne. Jeg er ikke forelsket. Burde jeg vente til etter jul?

Anonymkode: d0639...4bf

Nei, gjør det med en gang. Hvorfor i alle dager gjøre det verre? Etter en jul sammen vil hun tro at dere er dønn seriøse. Og vips, så kommer du deg ikke unna. 

Skrevet

Hvordan har du holdt på med en i 9 måneder som du er usikker på? Har dere aldri snakket sammen om hvor forholde deres går? Jeg synes det er merkelig å holde på med noen i 9 måneder samtidig som man er usikker. Stakkars jente! Hun kommer garantert til å føle seg ført bak lyset. Si noe i hvert fall før du møte familien hennes. La henne finne seg en som faktisk er ærlig mot henne.

Anonymkode: 4691e...cf0

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er rask nå vil ikke 'traumet' knyttes til julefeiring.

Anonymkode: b6ab1...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...