AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 hva er den kleineste daten du har vært på? trenger noe å le av 🙋🏻♀️ Anonymkode: eb1ca...9e8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Da daten hadde med moren sin for å "godkjenne meg".... mest kleine jeg har vært med på ever. Anonymkode: f234b...f82 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Var på en nylig, begynte veldig bra. Så skulle vi kysse, noe han innledet til på en søt måte. Men når kysset kom så nusset han bare borti før han trakk hodet raskt tilbake. Flere ganger. Som en fugl som hakker på mat. Barnehagekyssing. Jeg gav beskjed om at han var en dårlig kysser (på humoristisk vis), da ba han meg "lære han". Men det funket jo faen ikke, mannen kunne ikke ta enkle instruksjoner. Resten av kvelden gikk i å unngå kyssene hans, og klage de gangene jeg lot han. Vi tilbragte totalt 4 timer sammen, da jeg kom hjem var det masse kjærlighetserklæringer på telefonen min. Jeg avsluttet det kort og raskt og passa på å tette alle hull som kunne gi han forhåpninger. Jeg er for gammel og erfaren til å lære opp noen til å kysse (og han var tydeligvis for gammel til å lære), og koseord betyr ikke en shit for meg, heller avtenner meg. Anonymkode: faa99...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Hadde møtt en på fest som tenåring. Klina og hele regla og møttes noen ganger sånn kort på senteret å hang et par ganger puppylove så skulle jeg hjem til han , først leter ham febrilsk huset rundt i krukker og medisinskap etter kondom og finner en i jakka til mora si wtf, så er pikken hans for liten for kondomen og begge er uerfarne og gidder ikke kåle med det mer, ja ble mye kåling der så jeg gir opp og begynner å spise popcorn istedet for å ha en distraksjon som vi hadde poppet for å "se film" før. Så går han ut av rommet for å skifte til rene klær og kommer inn med en satanist bukse ala den på bildet under bare med ENDA mere naglegreier og kjettinger. Eh hvor kom den stilen fra plutselig 😳 Visste ikke om jeg skulle le eller gråte men etter han insisterte på å følge meg til bussen sånn visste jeg at jeg aldri kom til å møte han igjen Anonymkode: 32f40...da8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på en nylig, begynte veldig bra. Så skulle vi kysse, noe han innledet til på en søt måte. Men når kysset kom så nusset han bare borti før han trakk hodet raskt tilbake. Flere ganger. Som en fugl som hakker på mat. Barnehagekyssing. Jeg gav beskjed om at han var en dårlig kysser (på humoristisk vis), da ba han meg "lære han". Men det funket jo faen ikke, mannen kunne ikke ta enkle instruksjoner. Resten av kvelden gikk i å unngå kyssene hans, og klage de gangene jeg lot han. Vi tilbragte totalt 4 timer sammen, da jeg kom hjem var det masse kjærlighetserklæringer på telefonen min. Jeg avsluttet det kort og raskt og passa på å tette alle hull som kunne gi han forhåpninger. Jeg er for gammel og erfaren til å lære opp noen til å kysse (og han var tydeligvis for gammel til å lære), og koseord betyr ikke en shit for meg, heller avtenner meg. Anonymkode: faa99...aaa Haha, AKKURAT samme type fyr jeg datet for litt siden. Ikke sånn man kysser altsåå.. Anonymkode: 192a5...77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå