AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Er en 27 år gammel mann som er åpen for å finne den rette. Jeg har vært ganske aktiv på nettdating/tinder en stund nå, og blitt endel dater, også noen som kontakten har vedvart ganske lenge med. Men det blir aldri noe mer av det. Er lei kjenner jeg. Er ute på tinder igjen nå, men med bismak. Jeg kjenner nå at jeg har lyst til å treffe damene IRL, og det kan være overalt. Jeg er ikke typen som er veldig frampå i forhold til å sjekke opp IRL (på byen). Jeg ble mobbet i barndommen, og sliter derfor med lav selvfølelse, og en redsel for å bli avvist. Dette er noe jeg jobber med, men jeg lar ikke de utfordringene mine stoppe meg. Jeg har prøvd meg litt på byen i det siste, men jeg har så utrolig mye å gå på. Sliter litt med å få damene på kroken, da jeg synes det er ukomfortabelt. Det jeg aller helst vil er å kanskje begynne et forhold med vennskap, og ta det derfra. Føler alle har så dårlig tid med denne nettdatinga. Et problem er at jeg har så å si ingen damer i vennegjengen, og generelt få gode jentevenner. Så jeg vet liksom ikke hvor jeg skal møte de heller. Hadde jeg hatt en omgangskrets som det var flere damer i, hadde det selvfølgelig vært lettere. Tips? Still spørsmål hvis beskrivelsen min er mangelfull. Anonymkode: 142c4...6c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå