Gå til innhold

Trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger å komme meg ut på datingfronten igjen, men jeg har faktisk aldri vært på en ordentlig date før 🙈 

Forrige exen min møtte jeg på en fest, og tok det fra der, så var så enkelt føler jeg. 

Men nå har jeg veldig lyst til å prøve ut alt dette med dating 😃 noen som vil være så snill og komme med noen gode tips og råd til en nybegynner? 😇 

Gjerne hvordan jeg kommer meg i gang også, har ingen datingapper foreløpig! 

Anonymkode: 237ac...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv happn!

Anonymkode: e1d22...121

Takk for tips! 😃 Ts 

Anonymkode: 237ac...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Summerbird1 skrev:

Synes tinder og badoo er bedre. Aldri vært på date med noen fra happn. Er mindre folk der 😛

Da skal jeg prøve de også, tusen takk! 😃 Ts 

Anonymkode: 237ac...d91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...