Gå til innhold

Vekt og silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt teit spørsmål, men er nysgjerrig. 

Dere som følger med på vekten enten ifm trening eller slanking - noterer dere vekten dere veier med innleggene - eller trekker dere det av? 

Anonymkode: 7deb3...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt teit spørsmål, men er nysgjerrig. 

Dere som følger med på vekten enten ifm trening eller slanking - noterer dere vekten dere veier med innleggene - eller trekker dere det av? 

Anonymkode: 7deb3...dfb

Ja, trekker også ifra ørevoks, de 2 stålpinnene de opererte inn etter armbrudd i 7-klasse og litt ekstra hvis jeg har sminket med med contouring den dagen.

Anonymkode: 58f4d...4db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt teit spørsmål, men er nysgjerrig. 

Dere som følger med på vekten enten ifm trening eller slanking - noterer dere vekten dere veier med innleggene - eller trekker dere det av? 

Anonymkode: 7deb3...dfb

Jeg trekker det ikke av, men vet at det er 800 gram som ikke er fett eller muskler på meg ;) 

Anonymkode: 072fc...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker det ikke av, men vet at det er 800 gram som ikke er fett eller muskler på meg ;) 

Anonymkode: 072fc...1be

Skjønner hva du mener. Jeg trekker det heller ikke av når jeg noterer det i Lifesum. Men jeg regner det alltid i hodet for litt ekstra motivasjon hehe. Har ikke så mye som deg da - kun litt over en halv kilo.

 

ts 🙂 

Anonymkode: 7deb3...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker ikke spesielt over det. Har 300 i hver, utgjør ikke så mye. Og var 22 da jeg fikk dem, er ikke gitt at jeg ellers ville vært samme vekt hele livet uansett.

Anonymkode: 6554b...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tenker ikke spesielt over det. Har 300 i hver, utgjør ikke så mye. Og var 22 da jeg fikk dem, er ikke gitt at jeg ellers ville vært samme vekt hele livet uansett.

Anonymkode: 6554b...b64

Sant! Jeg for min del fikk de for et års tid siden. 

 

Ts 🙂 

Anonymkode: 7deb3...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...