Gå til innhold
AnonymBruker

Er denne genseren grei å strikke for en nybegynner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var litt vanskelig å se mønsteret, men om det går i rette og vrange masker vil jeg tro at du kan klare det!
Men mulig denne er litt enklere https://www.garnius.no/strikkepakker/1810-12-rogn-genser
Å gå i en fysisk strikkebutikk kan være veldig lurt når du er en fersk strikker, det er mye gode råd og veiledning i det!😊

Anonymkode: ae0d5...669

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belima

Siden du er ganske ny ville jeg gått til en garnbutikk og spurt om hjelp. Fordelen med å handle i fysisk butikk er at da er det så enkelt å be om hjelp hvis du ikke klarer oppskriften. Strikker en del selv og kjøper alt garnet i butikk pga den gode servisen jeg får da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Enig med de andre, gå til en butikk istedet :)

Jeg må si at det er ganske dårlig av Garnius å ikke skrive noe som helst om genseren. Ikke hvilken teknikk som brukes, eller hvilken pinnestørrelse man skal bruke. Da hadde det vært litt enklere å gi råd. Det ser ut som en slags halvpatent, kanskje på pinnestørrelse 6? Da er det i tilfelle ikke særlig nybegynnervennlig. Men hvem vet 🤷‍♀️

Anonymkode: ba159...471

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg mener dette mønsteret er fra Garnstudio. Et tynt, fluffy garn fra Drops. Finn oppskriften og legg den ut her.

Anonymkode: 12d59...c67

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
^^Belle^^

Dette mønsteret er fra Viking:

https://www.viking-garn.no/kataloger/1618-06-une-genser

Synes den ser helt ok ut, men kanskje litt vanskelig om det er raglan (jeg klarer ikke helt å se)? Det er også greit å vite at garnet kan være litt vanskelig å rekke opp igjen om du gjør feil, så kanskje ikke det beste garnalternativet for en nybegynner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her