AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #21 Del Skrevet 7. desember 2018 1 time siden, Zenobia skrev: Det fikk jeg også lyst til å gjøre 😃 Hadde du orket å dele oppskriften? Har ikke en bestemt jeg bruker. Tenkte jeg skulle bruke oppskriften til Trines matblogg i morgen. Hun har mange gode oppskrifter. Du finner oppskriften her: https://trinesmatblogg.no/recipe/foccacia-na-i-stor-langpanne/ Kan jo også bruke feks soltørkede tomater og / eller oliven oppå. Jeg kommer ikke til å gjøre det. Anonymkode: cd431...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 7. desember 2018 #22 Del Skrevet 7. desember 2018 Tzatziki, gresk salat, oliven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #23 Del Skrevet 7. desember 2018 Pastasalat, en sikker vinner. Anonymkode: b486d...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #24 Del Skrevet 7. desember 2018 Hvorfor leste jeg denne tråden da.......nå ble jeg sulten..... Anonymkode: d28bd...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. desember 2018 #25 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg bruker Ida Gran Jansen sin oppskrift, synes den er bra 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå