Gå til innhold

Svetter fra hode om natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke sikkert dette er rett kategori for mitt spørsmål, men jeg har et problem med at jeg blir så varm og svett i hodet om natten. Våkner av at puten er fuktig og ekkel. Har nevnt dette for lege, men har ikke fått noe svar på hvorfor. Skal ta dette opp på nytt neste gang jeg skal dit. Uansett, så ville jeg høre med dere. Om dere vet om noe som kan hjelpe mot dette? Kanskje det finnes hodeputer som er bedre for meg å bruke enn andre osv? 

Anonymkode: 2dea7...ed7

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.12.2018 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikkert dette er rett kategori for mitt spørsmål, men jeg har et problem med at jeg blir så varm og svett i hodet om natten. Våkner av at puten er fuktig og ekkel. Har nevnt dette for lege, men har ikke fått noe svar på hvorfor. Skal ta dette opp på nytt neste gang jeg skal dit. Uansett, så ville jeg høre med dere. Om dere vet om noe som kan hjelpe mot dette? Kanskje det finnes hodeputer som er bedre for meg å bruke enn andre osv? 

Anonymkode: 2dea7...ed7

Her er ei som spurte på ei side om slike problem. Du kan spørre legen om legen kan ta de prøvene på deg gjerne?
https://www.lommelegen.no/hud/legesvar/svetteplager-fra-hodebunn-og-ansikt/69054409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...