Gå til innhold

Trening for slanke armer??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har så tjukke overarmer! Jeg får ikke armene inn i noen av skjortene/blusene mine. Og må opp i veldig store klesstørrelser for at det skal passe på armene 😞 

Jeg har startet prosessen med å gå ned i vekt (er 163cm og 91kg), men lurte på om det var noen øvelser man kunne gjøre for å få fortgang i å slanke armene?

Vet man ikke kan punktslanke, men håper likevel noen har tips så kan hjelpe litt..

Anonymkode: 9023a...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er jo forskjellige når det gjelder kroppen. Selv er jeg såvidt undervektig på bmi, men likevel har jeg ganske tykke legger. De fleste støvletter passer ikke fordi de er for stramme rundt leggen (har 36 i skostørrelse). Sokker strammer osv. Jeg tenker at dersom jeg aktivt går inn for å trene leggene, vil de jo bare få mer muskler i tillegg, og bli enda større...

Anonymkode: 73f56...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg gikk ned i vekt, hadde jeg svært tykke overarmer. Såpass tykke, at legen måtte bruke en ekstra stor mansjett da han skulle måle blodtrykket mitt. Det var så flaut! Jeg hatet de tykke overarmene mine! Og jeg hadde det samme problemet med bluser og gensere som deg. Jeg har heldigvis klart å gå ned i vekt, og har i den forbindelse hatt fokus på å trene styrke nettopp i armene. Jeg har ikke de tynneste armene nå heller, men de har blitt mer normale. Nå trenger jeg ikke å være flau når jeg skal måle blodtrykket lenger, og kan stort sett bruke både bluser og gensere i normal størrelse. 

Anonymkode: 760e4...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Før jeg gikk ned i vekt, hadde jeg svært tykke overarmer. Såpass tykke, at legen måtte bruke en ekstra stor mansjett da han skulle måle blodtrykket mitt. Det var så flaut! Jeg hatet de tykke overarmene mine! Og jeg hadde det samme problemet med bluser og gensere som deg. Jeg har heldigvis klart å gå ned i vekt, og har i den forbindelse hatt fokus på å trene styrke nettopp i armene. Jeg har ikke de tynneste armene nå heller, men de har blitt mer normale. Nå trenger jeg ikke å være flau når jeg skal måle blodtrykket lenger, og kan stort sett bruke både bluser og gensere i normal størrelse. 

Anonymkode: 760e4...4b2

Ja, samme her. Legen måtte hente en større når når blodtrykket skulle måles.... Huff. Håper så inderlig at jeg får mindre armer igjen! Men så bra styrketrening og vektnedgang har hjulpet for deg - det gir meg litt håp. 

TS

Anonymkode: 9023a...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på grevinneheng så finner du flere fine øvelser for trening av armer, vil tro det kanskje kan hjelpe litt. Det er jo for å stramme opp, og mer definert uten at armene blir større. Lykke til i prosessen!😊

Anonymkode: 6b489...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du søker på grevinneheng så finner du flere fine øvelser for trening av armer, vil tro det kanskje kan hjelpe litt. Det er jo for å stramme opp, og mer definert uten at armene blir større. Lykke til i prosessen!😊

Anonymkode: 6b489...e73

Takk for tips. Ser mange "reklamerer" med at det kan fikses på 6-8 uker om du følger et "program" slavisk... Men regner med det tar noe lengre tid for min del. Men skal absolutt prøve meg på øvelsene som anbefales 👍

TS

Anonymkode: 9023a...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har så tjukke overarmer! Jeg får ikke armene inn i noen av skjortene/blusene mine. Og må opp i veldig store klesstørrelser for at det skal passe på armene 😞 

Jeg har startet prosessen med å gå ned i vekt (er 163cm og 91kg), men lurte på om det var noen øvelser man kunne gjøre for å få fortgang i å slanke armene?

Vet man ikke kan punktslanke, men håper likevel noen har tips så kan hjelpe litt..

Anonymkode: 9023a...4ad

Du slanker hele kroppen, det er ingen annen løsning. Du kan trene armene for å få mer definisjon som kan gi inntrykk av av at du er slankere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...