Gå til innhold

Det ligger en iphone i skapet som ingen eier....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg? Ingen av de i familien eier den eller har eid den! Den var ikke min, ikke vært brørne mine sin heller.. er en iphone 5. 

Hva om den er plassert der av besøk som har stjålet den? Eller noe annet... kan jeg bli tatt for tyveri dersom jeg slår den på? Dumt at den bare ligger sånn da..

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke bli tatt for tyveri om du skrur den på nei. Muligheten for at den er låst med kose er jo der, men kanskje vedkommende har et spesielt bilde som bakgrunn slik at du finner ut av hvem som eier den. 

Anonymkode: 5b06c...e39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke bli tatt for tyveri om du skrur den på nei. Muligheten for at den er låst med kose er jo der, men kanskje vedkommende har et spesielt bilde som bakgrunn slik at du finner ut av hvem som eier den. 

Anonymkode: 5b06c...e39

Men om den ikke er det. Finn min iphone kan være aktivert.... da kan de vel få beskjed? Jeg aaaaner ikke hvem den er sin!! Ingen av de andre vil slå den på, for de er redde for at vi kan bli mistenkt. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv på facebooken din eller noe at det ligger en telefon hjemme hos dere som ingen tilhører og spørr om noen savner sin? Du trenger ikke si hvilken telfon det er, men om noen mangler kan de si hva det er ... :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men om den ikke er det. Finn min iphone kan være aktivert.... da kan de vel få beskjed? Jeg aaaaner ikke hvem den er sin!! Ingen av de andre vil slå den på, for de er redde for at vi kan bli mistenkt. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Gå til politiet eller noe (kanskje lost and found på lokalt kjøpesenter) å si at du fant den ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om den ikke er det. Finn min iphone kan være aktivert.... da kan de vel få beskjed? Jeg aaaaner ikke hvem den er sin!! Ingen av de andre vil slå den på, for de er redde for at vi kan bli mistenkt. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Er det ikke bare bra om eieren har den funksjonen aktivert så de finner igjen telefonen sin? Og hvis de tar kontakt så er det jo bare å si at noen må ha lagt den igjen hos dere og at det ikke er dere som har tatt den i utgangspunktet. 

Hvor lenge har den ligget i skapet? 

Anonymkode: 3ed27...515

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevod skrev:

iphone 5 er jo eldgamle.

....men gode! 😛

Anonymkode: 9677a...c2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare bra om eieren har den funksjonen aktivert så de finner igjen telefonen sin? Og hvis de tar kontakt så er det jo bare å si at noen må ha lagt den igjen hos dere og at det ikke er dere som har tatt den i utgangspunktet. 

Hvor lenge har den ligget i skapet? 

Anonymkode: 3ed27...515

Et par år... men jeg synes det er synd. Har fått min gamle 4 til å virke, som jeg skal bruke som ipod..søsteren min har en iphone 5s som er nesten ubrukelig liggende. Og så denne...

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

....men gode! 😛

Anonymkode: 9677a...c2f

Jepp, min har 5 års jubileum til jul.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET jo ikke hva som kan skje dersom jeg slår den på. Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke har stjålet den??? Er da ikke sikkert de tror på det. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg VET jo ikke hva som kan skje dersom jeg slår den på. Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke har stjålet den??? Er da ikke sikkert de tror på det. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Du er så redd for dette at jeg nesten tror du har stjålet den :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sphynx skrev:

Du er så redd for dette at jeg nesten tror du har stjålet den :P

Jeg forutser alltid kommentarer. Jeg ventet på denne. Hadde jeg gjort det hadde jeg ikke turt å spørre her inne for man ser ip adr. Er så irriterende med slike som skal late som de har spesielle evner til å gjennomskue folk. 😛 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil finne ut hvem sin den er så kan du jo åpne den, eller ta den med til en mobilsjappe å få de til å skru den opp så du kan ta ut simkortet. Hvis du ringer operatøren som står på kortet vil de vite hvem den tilhører

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forutser alltid kommentarer. Jeg ventet på denne. Hadde jeg gjort det hadde jeg ikke turt å spørre her inne for man ser ip adr. Er så irriterende med slike som skal late som de har spesielle evner til å gjennomskue folk. 😛 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Jaja, sier ikke at du er det, men måten du skriver på virker nesten slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke du som skal bevise at du ikke har stjålet den, er jo isåfall de som skal bevise at du har stjålet den. Men det virker mer suspekt om du venter for lenge. 

Skjønner ikke helt settingen da. Ditt skap? Hjemme? Skole? Jobb? Har du hatt venner som har romstert i et skap?

Anonymkode: 7c36e...8c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke du som skal bevise at du ikke har stjålet den, er jo isåfall de som skal bevise at du har stjålet den. Men det virker mer suspekt om du venter for lenge. 

Skjønner ikke helt settingen da. Ditt skap? Hjemme? Skole? Jobb? Har du hatt venner som har romstert i et skap?

Anonymkode: 7c36e...8c9

Skap i barndomshjemet. Er hos mamma og har ryddet ut masse ting som er mitt. Hun har tidligere vært sammen med en mann men han eier den heller ikke. 

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lever den på politistasjonen, da. Problem løst.

Anonymkode: cf752...f8c

Virker litt rart. Her kommer jeg med en 5!år gammel mobil liksom...

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke du som skal bevise at du ikke har stjålet den, er jo isåfall de som skal bevise at du har stjålet den. Men det virker mer suspekt om du venter for lenge. 

Skjønner ikke helt settingen da. Ditt skap? Hjemme? Skole? Jobb? Har du hatt venner som har romstert i et skap?

Anonymkode: 7c36e...8c9

Man vet jo aldri slik med folk da. Noen kan jo ha plassert den hos meg 😛 men jeg kan ikke skjønne hvem det skal være..

Anonymkode: 5b73a...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...