Gå til innhold

Påkrevd melding

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er registrert på badoo men jeg ser det er mange damer som har fjernet muligheten å "Like" (sende hjerte). Så man er påkrevd å sende en melding først. Det blir enten skriv noe eller dropp det hele. Man skal enten gi alt eller ingenting føles det som. Det er greit å vite om man liker profilen til hverandre før man tekster tenker jeg. Hva tenker dere?

Anonymkode: 39601...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du mener det er å "gi alt" å sende "hei", så er nok ikke nettdating noe for deg. 

• Liker 6
Skrevet

Hva er poenget med å fjerne muligheten til å like noens profil? Gjør det vondt å få 70 hjerter? Jeg som en gjennomsnittlig mann får så si aldri hjerte men jeg fjerner jo ikke muligheten til at andre kan sende en like. Det hadde vært mer forståelig hvis jeg hadde gjort det enn de damene. 

Skrevet

Ehhh, kva er poenget med å "like" nokon sin profil? For min del om nokon skulle likt min dating-profil så ville eg tolka det som at dei likte bileta og/eller bio, men at eg ikkje var dating-materiale for dei.

Om du likar nokon sin profil, korfor ikkje sende ei melding og sei det då som startreplikk? Å berre trykke "like" vil i beste fall lage eit inntrykk av deg som ein litt tafatt person som ynskjer at den andre parten skal ta kontakt fyrst.  

Anonymkode: b1408...4bf

• Liker 6
Skrevet
3 hours ago, _popcorn_ said:

Om du mener det er å "gi alt" å sende "hei", så er nok ikke nettdating noe for deg. 

Har du noen sinne prøvd å sende et "hei" til en dame i nettdating? Det er 110% garantert at man ikke får svar med en slik "kjedelig" åpning.

Anonymkode: 35574...562

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen sinne prøvd å sende et "hei" til en dame i nettdating? Det er 110% garantert at man ikke får svar med en slik "kjedelig" åpning.

Anonymkode: 35574...562

Støtter den. 

Jenter skriver ofte "Hvorfor er det så vanskelig å skrive Hei". Hva er vitsen tenker jeg. Som skrevet over så får man garantert ikke svar. Hjerte får man heller ikke sendt

Huff

Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den. 

Jenter skriver ofte "Hvorfor er det så vanskelig å skrive Hei". Hva er vitsen tenker jeg. Som skrevet over så får man garantert ikke svar. Hjerte får man heller ikke sendt

Huff

Vet ikke med alle andre, men hvis en kjekk gutt skriver hei til meg, så dropper ikke jeg å svare på grunn av at hei er åpningsreplikken. Det er bare å skrive hei tilbake og se om de skriver noe mer.

Endret av Summerbird1
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Summerbird1 skrev:

Vet ikke med alle andre, men hvis en kjekk gutt skriver hei til meg, så dropper ikke jeg å svare på grunn av at hei er åpningsreplikken. Det er bare å skrive hei tilbake og se om de skriver noe mer.

"Hei"

"Hei" 

"Hva skjer?"

"Ikke mye ser TV der da?"

"Samme her slapper av"

"Ok"

"Ok"

Og gratulerer til verdens mest inspirerende og bortkastet samtale! 

Anonymkode: 38eee...8f0

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hei"

"Hei" 

"Hva skjer?"

"Ikke mye ser TV der da?"

"Samme her slapper av"

"Ok"

"Ok"

Og gratulerer til verdens mest inspirerende og bortkastet samtale! 

Anonymkode: 38eee...8f0

Det går jo an å ta initiativ til å skrive om noe mer spennende da. 

Gjest padawan
Skrevet

Det er godt mulig jeg er slem men det ser jo ut som mange av damene der kunne vært på russianbride.com eller lignende steder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...