Gå til innhold

Hva kan jeg lage av dette?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en lur idé om noe sånn passe spisende jeg kan lage ut av disse ingrediensene de neste 6 dagene? Jeg er særdeles lite oppfinnsom med matlaging, så setter pris på alle forslag!!

Har to kroner frem til 12. des, så kan ikke kjøpe noe mer (det er min feil at jeg er blakk altså, så ikke nødvendig å synes synd på meg). 

Dette er alt jeg har:

    • Litt quinoa
    • Svart ris
    • Gule splitterter
    • Frossen spinat 
    • Krydder
    • Mandler
    • Valnøtter
    • Havregryn
    • Potetmel
    • Olivenolje, rapsolje
    • Chiafrø
    • Tørket mango
    • 1 boks kokosmelk, ketchup, 1 lime
   
    Slå dere løs....😂
 

Anonymkode: b5f62...790

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dal av gule splitterter og kokosmelk, med eller uten spinat, og med svart ris til.

Havregrøt (laget på vann) toppet med nøtter og mandler.

Hvis du i tillegg har sukker eller annen søtning kan du muligens lage en form for bars av quinoa, chia, nøtter/mandler og tørket mango, med litt olje i. Men dette er noe jeg ikke driver med selv, så jeg har ingen oppskrift å foreslå.

Anonymkode: 20c06...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...