AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Lurer på å kjøpe en aktivitetsklokke til min 14 år gamle sønn. Har sett litt på Fitbit Ace, men er usikker på om han er i målgruppen aldersmessig. Ser det står fra 8 år og oppover, passer den da til tenåringer også, eller bør jeg da heller gå for en voksenmodell? Har noen av dere barn som har en slik? E dere/barnet fornøyd? Hvor store barn/ungdommer tenker dere den passer den til? https://www.fitbit.com/ace Anonymkode: 30de2...475
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Den eneste fordelen med ace er at man kan knytte den til en voksenkonto, og så teller den for barnet. Man får ikke registert en egen konto til barn under 13år. (Tror det var tretten, men uikker), ellers er den helt enkel. Om sønnen din trener, eller skal bruke den litt mer "seriøst" enn bare skritt, så ville jeg valgt fitbit alta hr, eller charge3. Ser mange ungdommer med disse klokkene. Mange har den versjonen som kommer etter charge, den firkanta saken. 😛 Ikek den dyreste. Min 6åring ville ha skritteller, og fikk min gamle flex, men den gikk det ikke an å lage en egen konto til han på, eller knytte opp mot barnekonto. Måtte registrere han på en annen alder. (Nå gjorde vi dette kun for moro, men ville sjekket opp i det om den skal brukes ordentlig) Anonymkode: a6ca1...6e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå