AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Så jeg har de siste ukene skrevet med en på Tinder, virker veldig ålreit, og vi skriver lange meldinger til hverandre. Men.. han er så treig! Gjennomsnittlig er det ca en melding til dagen, noen ganger blir det riktignok 2-3 men ofte kan det også gå en dag uten noe svar. Men.. meldingene er lange og spør genuine spørsmål om å bli kjent. Super hyggelig, og forteller samt deler mye. Altså ordentlige meldinger. Ved to anledninger har han kommentert at han svarer treigt og det beklager han. Og sist skrev han i tillegg at jeg skulle legge han til på snap og derfra kunne enklere dele ting. Så det gjorde jeg. Dette er to dager siden. Og sammen med meldingen var det også spørsmål og komplimenter til og med. Jeg skrev tilbake, og har ikke hørt noe. To dager siden. Det i seg selv er ikke uvanlig for han, så ok.. Men, snappen.. to dager siden jeg la han til. Og sendte en snap samme dag. Den åpnet han 5t senere og ingenting tilbake. I går hadde vi bakekveld med venninner og jeg snappa en gang litt tidlig og en gang for å se resultatet. Også fordi han hadde foreslått å bake denne tingen og jeg lova å gi bilde av resultatet. Dette var i går ettermiddag og kveld. De har han ikke åpnet.. men fordi jeg er litt teit, ser jeg at snapscore har steget. Så.. What? Vi har ikke møttes en gang. Men jeg liker fyren veldig godt og han sender meg gode tilbakemeldinger. Han jobber på sjøen, så han drar nå på fredag og blir borte en mnd. Hadde jo kanskje håpet å truffet før det, men blir jo ikke aktuelt.. Han sender meg litt ulike vibber på hvorvidt han er interessert eller ei. Råd? Anonymkode: 27fb0...b4b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Har du hørt noe fra han siden sist? Anonymkode: eb4fd...f6a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Jeg hadde rett og slett ikke sendt han noe mer. Og når poengskalaen på hans snap øker så er han jo aktiv. Anonymkode: 66124...bdb
Eplejuice123 Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Glem fyren. Dessuten har dere ikke møtt hverandre irl, så kan hende han synes det var dødfødt, men for feig til å si det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Ts her. Jeg hørte masse fra han samme dagen som jeg skrev innlegget her. Vi både skrev masse på tinder og snappa en hel masse. Ordentlig bli kjent greier.. Siden ikke hørt et kvekk.. sendte en snapp dagen etter. Den åpnet han etter 2 dager. Men ikke noe svar. Så sendte jeg ut enfelles snap på mandag igjen, den har han ikke åpnet. Så. Merkelig fyr. Avstand har økt på tinder og snap score økt så jeg blir ghostet. Bare merkelig at han gadd komme med alle de unnskyldningene og skrive så mye og oppmuntrende, spørre om å møtes og lignende. Men blir liksom ikke helt i boks. Forstår vel ikke helt hvorfor han ikke bare sletter match på tinder og snap venn.. Merkelig. Anonymkode: 27fb0...b4b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Fordi du er fortsatt en "mulighet" tenker han... du og flere andre han chatter med. Anonymkode: 66124...bdb 1
Anim92 Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Det med snapscore.. den øker bare ved at han får tilsendt Snap, som han ikke nødvendigvis svarer på..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 6 timer siden, Anim92 skrev: Det med snapscore.. den øker bare ved at han får tilsendt Snap, som han ikke nødvendigvis svarer på.. Dette er feil! snapscoren øker både når du mottar og sender BILDE-snap. Ikke chat. så han kan godt ha sendt en masse snapper ja... Anonymkode: 21172...ac4
Anim92 Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil! snapscoren øker både når du mottar og sender BILDE-snap. Ikke chat. så han kan godt ha sendt en masse snapper ja... Anonymkode: 21172...ac4 Helt riktig - jeg vet ikke hvordan "bare" kom inn i setningen, det skulle være "også" 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå