Gå til innhold

Liker hun meg eller ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg mann som tar mastergrad i Norge og kommer fra et annet land. Jeg har blitt kjent til en dame gjennom noen venner og jeg traff henne 3 ganger med dem. Ærlig talt er hn blid dame som smiler og også ser fint ut. Synes vi hadde en øyekontat og lagt mere til at hun vil bli mere kjent og stiller flere sporsmål. Hun visste at jeg er gift av praten vi hadde med våres venner. Etter ei uke traff jeg henne på gate og vi hadde en vanlig lang prat. Hun lagt meg på FB og sa det er en musik fest og hun skal dra og jeg vi kan møtes der im jeg vil.  En dag sendte jeg henne en meldning bare for å hilse og sånn ,hun skrev tilbake litt seint og sa at hun var litt travelt med jobb og sånn. 

på kvelden spurte hun meg om jeg var ledig så vi kunne møte og drikke noe øl eller kafé. Så jeg møtet henne på samme dag og vi hadde en fin prat med øl prat, men det var masse spørsmål om kona mi og sånn som bor utenfor Norge.

hva tror dere om henne. Vil ha en venneskap eller noe annet? 

Håper at språket er forståelig 😊

 

 

Anonymkode: 29219...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun vet at du er gift er nok dette bare helt vennskapelig.  Her i Norge er det veldig vanlig med at kvinner og menn blir vennet, og spesielt i studiemiljøer inkluderer man og omgås hverandre fordi man gjerne studerer det samme eller har samme type interesser og felles venner. Det er litt sånn at "mine venner er dine venner" så siden du er venn med hennes venner blir det også naturlig at hun blir venn med deg. 

Du kan jo si ja til å treffe hun og se om hun møter deg alene eller sammen med andre venner. Ut fra de aktivitetene hun spør om du vil bli med på ser je det som venneting og ikke date. Hvis du tror hun liker deg som mer enn en venn så burde du si fra ganske raskt direkte at du er gift og bare vil være venner :)

Anonymkode: 24782...2d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Siden hun vet at du er gift er nok dette bare helt vennskapelig.  Her i Norge er det veldig vanlig med at kvinner og menn blir vennet, og spesielt i studiemiljøer inkluderer man og omgås hverandre fordi man gjerne studerer det samme eller har samme type interesser og felles venner. Det er litt sånn at "mine venner er dine venner" så siden du er venn med hennes venner blir det også naturlig at hun blir venn med deg. 

Du kan jo si ja til å treffe hun og se om hun møter deg alene eller sammen med andre venner. Ut fra de aktivitetene hun spør om du vil bli med på ser je det som venneting og ikke date. Hvis du tror hun liker deg som mer enn en venn så burde du si fra ganske raskt direkte at du er gift og bare vil være venner :)

Anonymkode: 24782...2d9

Ja, fordi norske kvinner aldri legger an på menn som er i forhold :ironi:

Anonymkode: cfb6e...785

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi norske kvinner aldri legger an på menn som er i forhold :ironi:

Anonymkode: cfb6e...785

Det er ikke normalt nei. Men noen faller for menn de ikke vet at er i forhold. 

Anonymkode: 24782...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt nei. Men noen faller for menn de ikke vet at er i forhold. 

Anonymkode: 24782...2d9

Og noen kvinner går aktivt etter menn de vet er i forhold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Og noen kvinner går aktivt etter menn de vet er i forhold.

 

Ikke normalt nei 

Anonymkode: 24782...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke normalt nei 

Anonymkode: 24782...2d9

Det er greit å være naiv men det får da være grenser.

 

Det er kvinner som aktivt går etter menn de vet er i forhold det er et faktum

 

Ja det er også menn som går etter kvinner de vet er i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Eplejuice123 said:

Du er gift. Da er det bare vennskap 👍det burde i alle fall. 

Du har rett i det, og  jeg vil ikke ha noe mer enn venneskap.

Anonymkode: 29219...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Salvie said:

Supert forslag.

Hun bor oangt ifra Norge😁

Anonymkode: 29219...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hun bor langt ifra Norge😁

Anonymkode: 29219...d85

 

Anonymkode: 29219...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, AnonymBruker said:

Siden hun vet at du er gift er nok dette bare helt vennskapelig.  Her i Norge er det veldig vanlig med at kvinner og menn blir vennet, og spesielt i studiemiljøer inkluderer man og omgås hverandre fordi man gjerne studerer det samme eller har samme type interesser og felles venner. Det er litt sånn at "mine venner er dine venner" så siden du er venn med hennes venner blir det også naturlig at hun blir venn med deg. 

Du kan jo si ja til å treffe hun og se om hun møter deg alene eller sammen med andre venner. Ut fra de aktivitetene hun spør om du vil bli med på ser je det som venneting og ikke date. Hvis du tror hun liker deg som mer enn en venn så burde du si fra ganske raskt direkte at du er gift og bare vil være venner :)

Anonymkode: 24782...2d9

Takk. For meg hun er bare venn ikke noe mere . Men hun møter meg alene flere ganger . 

Anonymkode: 29219...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...