Gå til innhold

Har du noen skumle Tinderhistorier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med tinder selv, men kan tenke meg det må ha vært en del skumle/ubehagelige/farlige møter med tinderpersoner. Har dere opplevd noen? 

Anonymkode: 0927a...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte en kar. Han hørtes ut som den perfekte mann, som ville det samme som meg (barn osv). Det han ikke sa var st han ville lage disse barna nå. Han startet daten med en 20min monolog om hvor fantastisk han var, så prøvde han å ha sex med meg. Måtte dytte han bort tre ganger før jeg gikk

Anonymkode: fc7dd...b2f

• Liker 4
Skrevet

Verste er vel hun ene jeg møtte som hadde bilder fra 5 år og 50 kilo siden som maste masse om eksen sin hele tiden og pratet om hvor mye hun savnet han og alt hun likte at han gjorde.

Anonymkode: 931fd...ec0

• Liker 3
Skrevet

Ordtaket om at det værste menn frykter med nettdating  er at dama er stygg, og det værste kvinner frykter er å bli drept, stemmer ganske godt. 

Uten å utdype det videre pga traumer så kan jeg trygt si jeg har lært leksa. Vær forsiktige jenter, ikke alltid den sjarmerende prinsen er så god han utgir seg for å være  og han slår til når du tror du har kjent han lenge nok til å vite hvem han er.

Anonymkode: 1d92a...3ee

• Liker 9
Skrevet

Møtte en kar en gang som bare snakket om at han hadde sittet inne, hadde en grov voldsdom på seg, og at han i grunn ikke var helt stabil i hodet.. kjente jeg var glad når jeg kunne gå derfra.. 😳 :ler: han hadde forresten ikke nevnt noe av dette ø samtalene, og jeg var veldig glad for at jeg møtte han en offentlig plass.. 

En annen jeg møtte (hjemme hos han, en av mine første tinderdater), kastet seg over meg ila 20 min med prating. Vi satt i sofaen, og jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd før han trykte meg ned i sofaen, å prøvde å få av meg klærne! Heldigvis var jeg sterkere enn han trodde.. :ler: så jeg fikk løftet meg opp, kastet han av meg, å spurte hva i all verden han trodde han drev med.. 

En skal være forsiktig med nettdating! 

Traff til slutt min herlige samboer da, så det er a normale og ålreite folk på tinder også :)

Anonymkode: f9e46...f27

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes det er ganske betryggende at det ikke er flere historier her tross alt. De fleste vil røpe seg på chat eller på det første møtet vil jeg tro, og det tar vel de fleste i offentlig rom. Den ene jævlige hendelsen som tydeligvis skjedde etter AB kjente han litt, kan vi aldri gardere oss mot. De «flinkeste» psykopatene kan vel like godt være noen vi har møtt et annet sted? 

Har kun gode erfaringer selv. Trivelige folk. 

Endret av McMary
Skrevet

Dame som klart ikke å ha en normal date og blinkjrnt over en øl og isteden «intervjuet» meg

Anonymkode: 29dfa...2a1

Skrevet

Dro hjem til en, ble voldtatt.

Skal sies at han var bekjent, av min beste venninne. Så det føltes greit nok. Men jeg lærte en kjip lekse, og vet at bekjent ikke er samme som kompis...

Anonymkode: 5fa23...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...