Gå til innhold
AnonymBruker

Moderne kosthold og mental helse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anonymkode: 8824f...772

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp! Mange kloke ord her! Og maaaange på dette forumet som hadde hatt godt av å se det foredraget.

Anonymkode: d2148...627

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Om du linker en video som er 15min eller mer, idet minste skriv hva den handler om og noe av konklusjonene. Det ar absolutt ingen grunn til å se en random video av en random bruker på kg. Gidder ikke se gjennom 17min for så å finne ut at hele konseptet er basert på en sprituell connection med jorden eller noe annet sært

Anonymkode: fa60f...902

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du linker en video som er 15min eller mer, idet minste skriv hva den handler om og noe av konklusjonene. Det ar absolutt ingen grunn til å se en random video av en random bruker på kg. Gidder ikke se gjennom 17min for så å finne ut at hele konseptet er basert på en sprituell connection med jorden eller noe annet sært

Om du åpner videoer i youtube så finner du ofte informasjon beskrevet rett under filmbildet, det tar da noen sekunder å se over hva det dreier seg om. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du ville altså høyst sannsynlig brukt kortere tid på å gjøre dette enn du brukte på å skrive innlegg.. 

image.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du ville altså høyst sannsynlig brukt kortere tid på å gjøre dette enn du brukte på å skrive innlegg.. 

Så enkelt ville det vært for deg å gi en indikasjon om hva videoen handler om.

Når det er sagt, så er det fortsatt et dårlig referat og gir meg ingen grunn til å se videoen over alle de andre tusen videoer på lignende temaer på youtube

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er da ikke måte på hva karbohydrater liksom skal forårsake. Nesten som å høre nyfrelste pinsevenner.

Anonymkode: aafad...494

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt ville det vært for deg å gi en indikasjon om hva videoen handler om.

Når det er sagt, så er det fortsatt et dårlig referat og gir meg ingen grunn til å se videoen over alle de andre tusen videoer på lignende temaer på youtube

Hvis du ikke har interesse for temaet er det rimelig tåpelig å klikke seg inn og attpåtil skrive svar om at du ikke gidder å se det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, det er ikke lett å få konseptene sine utfordret, gitt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke måte på hva karbohydrater liksom skal forårsake. Nesten som å høre nyfrelste pinsevenner.

Anonymkode: aafad...494

Meningsfullt og reflektert bidrag som er relevant til temaet. Hva tenker du om insulinabnormaliteters rolle i patofysiologien ved Alzheimers sykdom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 6. desember 2018 den 10.48, AnonymBruker skrev:

De har gitt en "upvote" på denne kommentaren har altså heller ikke forstått av trådtittelen hva den handlet om. Er det engelsk-norsk som er vanskelig, mon tro. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her