Gå til innhold

Liker damer yngre menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld.

Lurer på hvordan en gutt i tidlig 20-årene, kan få en kvinne i 30-40 årene, ikke noe seriøst. Er dette noe «eldre» kvinner syns noe om? Har et inntrykk av at de fleste damer liker eldre menn. 

Anonymkode: c6604...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noen som liker det. 

Jeg er 43 år, og kunne antagelig gått ned til 35 år. Ikke yngre enn det. Når jeg er ute sjekkes jeg faktisk oftere opp av menn på 20-25 enn menn i det jeg synes er passende alder. Jeg liker det ikke, og tar det ikke som et kompliment. Synes bare det er ubehagelig. Jeg har en sønn på 24 år. 

Anonymkode: be88d...afd

• Liker 2
Skrevet

Noen kvinnrt liker yngre menn. Andre liker eldre. De fleste har vel som ideal noen som er omtrent på samme alder.

Å spørre om kvinner liker yngre menn er som å spørre om svensker liker ananas. Noen gjør det, andre ikke.

Anonymkode: 720e6...1b1

• Liker 4
Skrevet (endret)

For min del ser unge menn som oftest rett og slett for unge ut til å være attraktive, men det finnes noen unntak. Det fine med menn i slutten av 20-årene er at de er mer casual, og det kan passe fint når man selv har livet fullt og ikke egentlig trenger en fulltids kjæreste. Men det har ikke klaffet ennå. Ingen kvinner i min omgangskrets har snakket om "unge menn" som et begrep og noe de skulle ønske seg. Tror det er litt hauset opp og veldig individuelt som nevnes over her. 

Edit: tidlig 20-åra er helt uaktuelt for min del, da er man mer ungdom enn mann syns jeg. 

Endret av McMary
Skrevet

Foretrekker en ung spenstig kropp, framfor en gammel dvask en :tommelopp:

Hilsen Dame.

Anonymkode: f796a...fe8

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 40 årene.Hadde ikke gått lengre ned i alder enn midten av 30 årene.Helst nærmere 40 bør en mann være for min del😊

Skrevet

Jeg er 29. Nei takk til noen under 27

Anonymkode: 863cf...87e

Skrevet

Jeg er 36 og en på 20 er altfor ungt. 30 er nok det yngste jeg kunne gått for, men har inntrykk av at yngre menn stort sett bare er ute etter sex.

Ikke spesielt interessant for min del.

Anonymkode: 76407...875

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er femten år yngre enn meg. 

Hilsen kvinne 😊

Anonymkode: 66e86...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...