AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Vi er begge 25år, han har såvidt jeg vet ingen seriøse forhold bak seg. Jeg har bare mindre seriøst forhold bak meg. Før vi begynte å date var vi bare bekjente, og jeg ville aldri trodd han var så "barnslig". Han er som tatt rett ut av ungdomsskolen på mange ting. Hver gang jeg går på do spør han om jeg skal bæsje på en spøkete måte. Som om han sitter i klasserommet og skal drite ut en medelev. Han så på bilder av ei venninne av meg, og på et av de har hun på seg briller. Da lo han og sa "haha bruker hun briller er hun nørd" Jeg vet at han ikke har noe i mot det, og at han bare tuller. Han ville aldri hengt ut noen for hvordan de ser ut på ekte, og flere av hans beste kompis bruker også briller. Men denne barnslige bæsj, tiss, promp-humoren og ungdomsskolegutfnykkene er så turn off. Han er også veldig opptatt av pupper og rumpe-bilder på instagram osv Ellers er han en skikkelig fin fyr. Så jeg lurer på om noen har erfaring hvor guttene modnes etterhvert, eller om alt håp er ute når han allerede er 25? Ser for meg en fremtid med han, men det her... Anonymkode: 02713...64a 1
Sphynx Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Prøvd å snakke med han om det? Hvordan reagerer du på barnsligheter da? Si det ikke er din humor og at du direkte blir flau over det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 To ord; DUMP HAN! Anonymkode: d2e59...cf7 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge 25år, han har såvidt jeg vet ingen seriøse forhold bak seg. Jeg har bare mindre seriøst forhold bak meg. Før vi begynte å date var vi bare bekjente, og jeg ville aldri trodd han var så "barnslig". Han er som tatt rett ut av ungdomsskolen på mange ting. Hver gang jeg går på do spør han om jeg skal bæsje på en spøkete måte. Som om han sitter i klasserommet og skal drite ut en medelev. Han så på bilder av ei venninne av meg, og på et av de har hun på seg briller. Da lo han og sa "haha bruker hun briller er hun nørd" Jeg vet at han ikke har noe i mot det, og at han bare tuller. Han ville aldri hengt ut noen for hvordan de ser ut på ekte, og flere av hans beste kompis bruker også briller. Men denne barnslige bæsj, tiss, promp-humoren og ungdomsskolegutfnykkene er så turn off. Han er også veldig opptatt av pupper og rumpe-bilder på instagram osv Ellers er han en skikkelig fin fyr. Så jeg lurer på om noen har erfaring hvor guttene modnes etterhvert, eller om alt håp er ute når han allerede er 25? Ser for meg en fremtid med han, men det her... Anonymkode: 02713...64a Hva mener du med skikkelig fin fyr? Hva er fint med han angående oppførsel, holdninger, verdier osv? Eller mener du at han er "fin" utseendemessig? Altså at han er pen? Anonymkode: 23108...281 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Han er omsorgsfull, sjarmerende, snill, kjærlig, arbeidssom. Han er helt middels fin utseendemessig. Jeg syntes selvfølgelig han er superkjekk, men helt objektivt er han kanskje midt på treet. Anonymkode: 02713...64a 1
megda Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han er omsorgsfull, sjarmerende, snill, kjærlig, arbeidssom. Han er helt middels fin utseendemessig. Jeg syntes selvfølgelig han er superkjekk, men helt objektivt er han kanskje midt på treet. Anonymkode: 02713...64a det virker bare som dere har ulik type humor i utgangspunktet. har du sagt i fra om det? det er jo mulig å tilpasse seg den man er sammen med og hvilke type humor eller atferd som er ønskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Bæsj promp tiss er gøy når du er 4 år Anonymkode: 7ad34...cbf 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bæsj promp tiss er gøy når du er 4 år Anonymkode: 7ad34...cbf Ja, ikke sant. Barnebarnet mitt på 6 år har vokst fra det. Håpløs humor hos en 25 åring. Anonymkode: d31a2...485 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 48 minutter siden, megda skrev: det virker bare som dere har ulik type humor i utgangspunktet. har du sagt i fra om det? det er jo mulig å tilpasse seg den man er sammen med og hvilke type humor eller atferd som er ønskelig. Vi har egentlig veldig lik humor, det var også det jeg falt for. Men ikke på dette... Har ikke sagt noe, vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, fordi måten han sier disse tingene på er litt "dobbeltstraff". Jeg blir bare flau Anonymkode: 02713...64a
megda Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har egentlig veldig lik humor, det var også det jeg falt for. Men ikke på dette... Har ikke sagt noe, vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, fordi måten han sier disse tingene på er litt "dobbeltstraff". Jeg blir bare flau Anonymkode: 02713...64a jaja, da må du vel være såpass voksen at du kan si ifra angående rumpe og puppe-bilder på insta. dette tror jeg ikke er fordi han er barnslig. er vel noe man blir dratt mot og som ligger latent hos de fleste menn 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #11 Skrevet 6. desember 2018 Herregud tragisk og turnoff Jeg ville minnet han på at han var voksen og om han ikke begynner å oppføre seg som det er han for barnsllg til å være i forhold. Det der hadde vært en dealbreaker for meg Anonymkode: 79232...a16 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 Vi har alle forskjellige preferanser og kan leve med ulike ting. Men om jeg var deg hadde jeg droppet han. For jeg har vært deg, droppet han ikke og sitter her i dag alt for involvert med og følelsesmessig tilknyttet til en barnslig 31-åring som gir meg veldig lite emosjonelt og ingenting seksuelt. I motsetning til deg ble jeg sjarmert av humoren hans i starten. Mistolket "vennegjengens klovn" for sjarmtroll. Men på syvende året sammen og fjerde året som samboere er jeg så lei av at han ikke vokser opp! Er på vei ut, men er vanskelig. For man blir jo halvt mamma til disse guttene, så føler på et ekstra ansvar for å være skånsom. Anonymkode: b9902...6e5
Gjest Kendall Skrevet 6. desember 2018 #13 Skrevet 6. desember 2018 Snakk med han om det. Fortell hva du føler når han er såpass barnslig for alderen sin.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #14 Skrevet 6. desember 2018 Jeg er gift med en mann som har helt annerledes humor enn meg. Han er en «spøkefugl» driver ikke med promp og tiss og bæsj vitser, men det er vanvittig dårlig. Det er også i perioder temmelig konstant. Det er slitsomt og irriterende. Det er ikke noe som har vokst på meg, som jeg har lært meg å like. Anonymkode: 6ead8...015
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #15 Skrevet 6. desember 2018 Vet dere hvilken bil det er vanskeligst å rengjøre inventaret i? Ikke? Bercedes Menz Anonymkode: 0c705...cf7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå