AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Jeg er ei jente på 22 år som vurderer å gjennomføre en kjeveoprasjon. Jeg har overbitt som ikke kan korrigeres med kun regulering fordi da vil det bli værre, fordi fortennene mine peker litt innover. Jeg er veldig usikker på om jeg vil gjennomføre med tanke på at jeg er redd resultatet ikke blir som jeg håper. Jeg setter pris på om noen deler sin erfaring når det kommer til kjeveoperasjon av overbitt. Jeg lurer også på om man blir tilbudt ulike typer regulering som feks inviseline før man gjennomfører operasjonen. Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 586cc...49f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 På 5.12.2018 den 3.42, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 22 år som vurderer å gjennomføre en kjeveoprasjon. Jeg har overbitt som ikke kan korrigeres med kun regulering fordi da vil det bli værre, fordi fortennene mine peker litt innover. Jeg er veldig usikker på om jeg vil gjennomføre med tanke på at jeg er redd resultatet ikke blir som jeg håper. Jeg setter pris på om noen deler sin erfaring når det kommer til kjeveoperasjon av overbitt. Jeg lurer også på om man blir tilbudt ulike typer regulering som feks inviseline før man gjennomfører operasjonen. Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 586cc...49f Hei! Endte du opp med å gjennomføre denne operasjonen? Isåfall, hvordan gikk det? Ble du fornøyd? Anonymkode: 7765a...dd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå