Gå til innhold
AnonymBruker

Liker slanke menn tykke damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det i det hele tatt håp, om jeg som er så selvmotsigende som er tykk selv, ønsker en slank og kjekk mann? Jeg ser at mange av mine tykke medsøstre til stadighet kaprer og er sammen med slanke og kjekke menn, men jeg selv har aldri blitt sjekket opp 😪

Anonymkode: 2f19b...3d5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke for å være frekk, men jeg tror de fleste menn ønsker en dame som tar vare på kroppen sin. Enten naturlig slank, eller damer som trener og spiser sunt for å ha en fin kropp. Om man kun ser etter utseende tror jeg de fleste ville valgt bort en tykk dame av den enkle grunnen at naturlig slank\trent er mer attraktivt både seksuelt og visuelt. Men klart at tykke damer kan få en slank mann. 

Når man er tykk\overvektig og ikke gjør noe med det aktivt, så er det lite attraktivt for min del, men det jeg sier trenger ikke være fasit for alle. Du sier dine "tykke medsøstre kaprer slanke og kjekke menn". Da lurer jeg på om du er mye tykkere en dem, eller om du har et utseende som er mindre pent en dem? Tror kvinner tenker dette om menn også, naturlig slank\trent foretrekkes vs tykk\overvektig

Anonymkode: bcbde...544

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnaVanBieverhuizen
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt håp, om jeg som er så selvmotsigende som er tykk selv, ønsker en slank og kjekk mann? Jeg ser at mange av mine tykke medsøstre til stadighet kaprer og er sammen med slanke og kjekke menn, men jeg selv har aldri blitt sjekket opp 😪

Anonymkode: 2f19b...3d5

Dine frodige medsøstre ler sikkert mye, spiser med god apetitt, stemmer SV, viser fingeren til skjønnhetstyranniet og gir mennene ris på den spinkle enden deres. Ikke rart de er populære da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
QueenOfTheSidewalk

Ja, menn er forskjellig :) Dette er ikke rette plassen å stille sånne spørsmål.

Endret av QueenOfTheSidewalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja ser ofte slanke menn med tykke damer :)

Anonymkode: 8fd8d...59a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnaVanBieverhuizen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ser ofte slanke menn med tykke damer :)

Anonymkode: 8fd8d...59a

Disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke noe problem med å få meg sex eller blitt forelsket og blitt sammen med den det gjelder. Aldri opplevd vekt som noe problem selv om jeg er 30 kg for mye 😊 Hvert singel i fem år nå før det klaffet og vekt er en ikke sak. Skal det sies at jeg trener, men spiser mer enn jeg burde 😅

Anonymkode: 17105...782

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg ser veldig tynne menn og overvektige kvinner hele tiden. Har alltid trodd det var en slags "greie"😁 Litt som med utenlandske menn og lubne kvinner med bleket hår.

Anonymkode: 66c2a...df7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er sikkert 20kg pluss, og mannen er tynn. Så ja, noen tynne menn liker tykke damer. 

Anonymkode: 3a4db...e8e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tussi84

Skal svare deg ærlig på dette spørsmålet siden jeg har mange kg for mye selv, ca 25 for øyeblikket. 

Min erfaring med menn når jeg var single er at de fleste menn synes slanke kvinner er det mest attraktive. De kan gjerne ha et vennskap, eller ha en ons med en som er overvektig, men er de ute etter noe mer så er enn som overvektig omtrent nederst på rangstigen. De kan gjerne synes at du feks er søt, men da i måten du enten oppfører deg på, eller du har et pent fjes. Er du derimot pen, i en gutt sine øyne da er du attraktiv.

Jeg vet ikke hvor overvektig du er. Er det kun snakk om fem til ti kg, så kan det hende at de ser på deg som attraktiv all likevel. Er det derimot 40 kg overvekt osv er det lite sannsynlig at en slank gutt vil finne deg attraktiv.

Det finnes jo så klart noen gutter som foretrekker overvektige kvinner, også innenfor kategorien slanke menn, men det er ikke så veldig mange. De fleste foretrekker noen som ser ut som den selv. Så overvektige menn vil kanskje være lettere å få.

Du spør om kun slanke menn i denne tråden, og om hva deres synspunkt er på overvektige kvinner. For meg så høres det ut som du ikke ønsker å date overvektige menn selv. Kanskje fordi du ikke finner det attraktivt, så da burde du vel forstå at de fleste andre ikke synes overvekt er noe attraktivt eller.

Mitt råd.. for å få mann.. gå etter en på samme str. Det fungerer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her