Gå til innhold

Mormor døde i natt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Etter 3 uker med høy feber og lungebetennelse. Det verste er at det ikke har gått inn på meg. At hun er dø er bare ord, og jeg føler ingenting, bortsett fra at jeg synes synd på morfar som plutselig er blitt alene og mamma som har mistet moren sin. Det blir kanskje annerledes for meg i begravelsen når at jeg får møte triste slektninger og stemningen er dyster. Føler meg ganske likegyldig og kald :-? Er det vanlig å reagere på den måten når noen dør? Husker jeg ikke brydde meg så masse når farmor døde heller, men da var jeg bare 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du reagerer helt normalt.

Muligens har det ikke gått opp for deg ennå. Du har ikke rukket å svane henne og det er bare et ord ennå.

Jeg pleier å få reaksjonene noen dager etterpå eller i begravelsen, så det er helt normalt å ikke sørge med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er begravelsen overstått *huh*! Jeg har ikke tenkt så mye mer på det før jeg kom inn i kirka i dag. Det var forferdelig... :cry: Morfar brøt sammen og ville bli med henne i graven... De har vært gift i 54 år. Utrolig trist å se han sånn, han pleide alltid å være så glad. Selv har det fremdeles ikke gått inn på meg at hun er dø... men det kommer! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...