Gjest Madeline Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 De fleste har vel noe de er redd for. Noen er redd edderkopper, noen er redde for hunder, noen er redde for små rom. Hva er din fobi? Hva er det verste situasjonen du kunne komme i pga. din fobi? Det jeg er redd for må være å bli sittende fast under vann. En plass du ikke vil finne meg er i en ubåt under vann. Kan ikke forestille meg å bli innesperret i en trang ubåt omgitt av vann på alle kanter.
Gjest Lizzi Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Min fobi er så "normalt" som edderkopper. Helt utrolig hvordan ett slik lite kryp kan sette meg helt ut av spill. Prøvde en gang å gradvis nærme meg edderkopper på en utstilling - og etter det ble det bare enda værre.
tommeline Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Høydeskrekk :o Kan bli svimmel av å stå på en stol for å skifte lyspære... Men syns det er herlig å fly, så jeg vet ikke.. er ikke helt rasjonelt.
Mimosa Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har flere. Jeg har tannlegeskrekk, slangeskrekk og høydeskrekk...
Gjest Violetta Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Ja edderkopper. Er hysterisk, hinsides enhver kontroll redd for edderkopper. Det er så ille at jeg har advart to tidligere kjærester om at hvis de tuller med det, så ble det slutt. Og mente det. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Edderkopper. Får hjertebank, kaldsvetter og kjenner det iser gjennom kroppen når jeg kommer for nær en. Hat holdt en tarantell på en utstilling og det gikk greit, men det er nettopp fordi det ikke er de store utenlandske jeg er redd. Nei, de små svarte jævlene som henger utenfor vinduet om høsten eller de raske brune som skremmer livet av meg på vaskerommet. Måtte de brenne hele gjengen :veldigsur: Tenk å kunne legge seg ned i gresset en varm sommerdag......
Gjest skindeep Skrevet 30. mars 2005 #8 Skrevet 30. mars 2005 Jeg må si meg veldig enig med Hannen! Å bli sperra inni en ubåt på dypt vann. Er veldig redd for at noen skal ta datteren min., etter utallige drømmer om at det kommer noen å tar henne! Og så er jeg redd for døden.. for at folk rundt meg skal dø og for at jeg selv skal dø!
Gjest Hel Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Klaustrofobi. Jeg er veldig redd for mange ting men tror nok klaustrofobi er den eneste ordentlig fobien jeg har.
liv Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har enda ikke møtt noe dyr jeg er redd for. Jeg har hatt pyton og kveleslanger rundt halsen, jeg har holdt små krokodiller og eddekopper, de bare tråkker jeg på .. Ikke er jeg redd for høyder, vann, tannleger eller trange rom heller.. Kan faktisk ikke komme på noe jeg har forbier mot, måtte i tilfelle blitt å rydde for her ser det ikke ut!
Iselilja Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har en forferdelig vannskrekk.... :hår: Jeg også :-?
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #14 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har høydeskrekk, men elsker berg- og dalbaner Og så er jeg litt mørkredd på ukjente steder.
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #15 Skrevet 30. mars 2005 Glemte det "viktigste". Jeg har tannlegeskrekk!
Felixa Skrevet 30. mars 2005 #16 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er livredd for slanger,kan ikke se det på tv engang. Æsj ekle dyr! Også er jeg mørkeredd og husredd, kunne aldri ha bodd alene.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. mars 2005 #17 Skrevet 30. mars 2005 Den eneste fobien jeg kommer på er om noen kommer borti undersiden av foten min med tå neglene sine. Det HATER jeg !!!!
Charmina Skrevet 30. mars 2005 #18 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er hysterisk redd for høyder og edderkopper! :hår:
Rannva Skrevet 30. mars 2005 #19 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har fobi for edderkopper. Og så har jeg hoppeskrekk, vet ikke om det kvalifiserer? Er ikke redd høyder, men er fryktelig redd for å hoppe ned fra ting. Trenger ikke være høyere en en stol før jeg får problemer. Stuping er uaktuellt, har hoppet fra en bassengkant en gang og aldri mer.
Kristin S Skrevet 30. mars 2005 #20 Skrevet 30. mars 2005 Utedo må være det verste jeg vet.. Får helt panikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå