Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er singel, og trives med det, men liker å date,har spøtt meg selv hvorfor date når jeg egentlig trives som singel,kan noen ha et svar på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du er egoistisk og trenger bekreftelse på at noen vil ha deg og ikke tenker på at det er jævlig for de de damene som eventuelt investerer følelser i menn som deg, som bare dater for å fore egoet. 

Anonymkode: 84573...2e0

Skrevet

Ok sjønner din tankegang i dette ,Nå er jeg sub man for damer som liker å dominere, de koser seg med å få utfoldelse for sine følelser og lyster, og jeg lar de få det de vil, og jeg igjen koser meg med sitvsjoner, er det så mye ego i det da,vi spiller jo på lag.

selsakt kan jeg ikke være Submann med kvinner som ikke er dominerende,da må jeg jo legge bordt de sub tankene,og ta hensyn til henne.Det kan jo hende hun også ønsker at mannen er dominerende, da er jeg  ikke for å skryte men da er jeg det, Når jeg gjør dette for dama da kan jeg ikke si jeg er ego.Men sexlive mitt trives best som Submann, slik er det.Håper du forstå hva jeg mener.Men har ikke følt at jeg er ego da.

Skrevet
4 timer siden, Maxxxy skrev:

Jeg er singel, og trives med det, men liker å date,har spøtt meg selv hvorfor date når jeg egentlig trives som singel,kan noen ha et svar på det?

Det er ikke egoistisk så lenge du er ærlig helt fra start at du ikke er interessert i forhold 😊

Skrevet

Takk for rådet, ja det ender opp med bare vennskap,men kan jo føle noen ganger at motive er sex, det er Kansje litt ego det da, men har et stort behov for sex også.Er jeg ego da mener du?

Skrevet

Tenker det å være åpen om at en ikke er intressert i forhold, at en treffer andre og ligger med andre er fint. 

Betyr ikke at en ikke kan treffe damer, eventuelt menn, men synest det er viktig å være åpen om at en ikke er ute etter å treffe the one and only, akkurat nå.

Anonymkode: 40900...d18

Skrevet

Takk for rådet, jeg må vel bli mere åpen og si fra om sont tilig i forholdet, det fine er jo å ende opp som venner være samen i blandt👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...