Soccermom9999 Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei Jeg personlig har alltid lurt på om det finnes noe som heter en "jomfruhinne" Jeg har hørt at den liksom skal sprekke osv. første gang man har samleie med noen, men dette opplevde ikke jeg den gang, og datteren min har fått meg til å lure Noen som kan fortelle om dette er en myte eller sannhet?
Gjest Krampus Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jomfruhinne er ikke helt riktig. Jeg hadde ikke hinna mi første gang jeg hadde sex. Rimelig sikker på at den røk etter et veldig hardt møte med kanten på et basseng da jeg var 8. Så hinne delen av ordet er en sannhet, Jomfru delen av ordet er en myte. Bruk ordet skjedekrans isteden.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 https://sml.snl.no/skjedekrans Anonymkode: da875...379
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Alltid lurt på det samme! Anonymkode: 1910b...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Jomfruhinne er et misvisende ord, fordi det høres ut som en hinne som dekker mesteparten av skjeden, med bare et lite hull i. Det KAN være sånn, men om du googler finner du bilder som viser hvor ulik skjedekransen kan være. Krans er et riktigere ord, vil du snart se. Noen har ingenting der, noen mer. Men ja, den finnes. Noen får ikke brukt tampong fordi hullet i skjedekransen er for lite, og mange blør ved første samleie. Det er ikke bare en myte. Anonymkode: 4ecdb...e74
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Jeg har erfaring med 3 stk, en av dem hadde ei veldig tydelig jomfruhinne, ei tynn hinne med et lite hull, nr 2 hadde ingen ting spesielt ved seg (kan selvsagt ha blitt lurt), nr 3 var ekstra trang og blødde mye. Anonymkode: 1939f...111
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Skjedekrans ja. ingen hinne! Noen skjedekranser er mindre enn andre, derav blødningen. Anonymkode: f9112...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå