Gå til innhold

Ang date med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en mann for noen uker siden. Hadde sex. Skal nå møte han første gang etter og edru. Gruer meg. Noen råd? 

Problemet er og at jeg lurer på om det et vits for hvorfor skal han like meg? Vet jeg gjerne høres negativ ut, men vært på en del dater og aldri blitt noe særlig ut av det. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en mann for noen uker siden. Hadde sex. Skal nå møte han første gang etter og edru. Gruer meg. Noen råd? 

Problemet er og at jeg lurer på om det et vits for hvorfor skal han like meg? Vet jeg gjerne høres negativ ut, men vært på en del dater og aldri blitt noe særlig ut av det. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Ingen? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Takk for svar. 😊

Tydeligvis teit innlegg så tror jeg dropper dette.,

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert han vil ha forhold med deg.. men ikke sikkert du vil ha et forhold med han heller. Du skal ikke gå på date for å selge deg selv.. mens han skal si "Ja eller nei". Vær rak i ryggen, smil og tenk at det blir hyggelig å treffe han uansett utfall.

Lykke til.

Anonymkode: 91e77...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Møtte en mann for noen uker siden. Hadde sex. Skal nå møte han første gang etter og edru. Gruer meg. Noen råd? 

Problemet er og at jeg lurer på om det et vits for hvorfor skal han like meg? Vet jeg gjerne høres negativ ut, men vært på en del dater og aldri blitt noe særlig ut av det. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Det må jo ha vært en tiltrekning der, så skal ikke se bortifra at det kan skje igjen. Er du selv veldig annerledes edru enn beruset så kan du jo håpe at han er flink? Jeg (mann) har selv vært på dates etter ONS og for min del funker det greit, jeg tar med mye humor, tuller om kvelden og er generelt lett å prate med :) lykke til

Anonymkode: f8d34...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper daten går fint. Ikke avlyst og håper det blir bra. Det er den settingen etter ons jeg gruer meg. Håper det ikke blir pinlig. Og at han er lett å prate med så det går greit. 

Er nok litt mer beskjeden uten alkohol, men ikke folkesky. 

 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert han vil ha forhold med deg.. men ikke sikkert du vil ha et forhold med han heller. Du skal ikke gå på date for å selge deg selv.. mens han skal si "Ja eller nei". Vær rak i ryggen, smil og tenk at det blir hyggelig å treffe han uansett utfall.

Lykke til.

Anonymkode: 91e77...7c8

Takk for kommentar. 

Det er vel sånn jeg bør tenke. 

Er ikke verdensundergang om det ikke blir noe. Tar det kanskje for høytidelig. 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date for noen dager siden. Gikk mye bedre enn forventet. Gruet meg litt. Hadde en hyggelig date med latter og prat. 

Jeg sendte meld dagen etter og takket for i går og at jeg synes det var hyggelig. Fikk svar der han og takket for i går og at han og synes det var hyggelig. Ikke avtalt noe mer. Synes det er vanskelig.

Hva ville du anbefale og hvordan ville du tolket det? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date for noen dager siden. Gikk mye bedre enn forventet. Gruet meg litt. Hadde en hyggelig date med latter og prat. 

Jeg sendte meld dagen etter og takket for i går og at jeg synes det var hyggelig. Fikk svar der han og takket for i går og at han og synes det var hyggelig. Ikke avtalt noe mer. Synes det er vanskelig.

Hva ville du anbefale og hvordan ville du tolket det? 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Hvem var det som insjet disse to datene dere har hatt? 

Dersom det var han, er det nok din tur neste gang:)

Vi lever ikke på 50 tallet lenger, og vi kvinner må nok belage oss på å ta nesten like mye insj som mannen (hvertfall i Norge)

Anonymkode: 610ae...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det som insjet disse to datene dere har hatt? 

Dersom det var han, er det nok din tur neste gang:)

Vi lever ikke på 50 tallet lenger, og vi kvinner må nok belage oss på å ta nesten like mye insj som mannen (hvertfall i Norge)

Anonymkode: 610ae...2bb

Første gang møttes vi på fest så ingen da og daten var det han. 

Skjønner det skal og bør byttes på hvem som spørr, men er nå usikker på om han har lyst å møtes igjen. Skikkelig pyton med den usikkerheten. Skjønner? 

 

 

 

 

Anonymkode: 9b0dc...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...