AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Var på i Østerrike i en stund, og jeg ble virkelig positivt overrasket over kvaliteten på maten. Alt fra frokost, lunsj og middag til snacks/godteri var utrolig godt i Østerrike. Anonymkode: c80c9...500
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jeg forstår ikke hvorfor det er overraskende at de har god mat i Østerrike. 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 2 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg forstår ikke hvorfor det er overraskende at de har god mat i Østerrike. Nei, men jeg hadde forventa at østerriksk mat var ganske lik tysk mat. Men det viste seg at maten i Østerrike var helt ulik tysk mat, og tror aldri jeg smakte på noe som jeg ikke likte der nede. Anonymkode: c80c9...500
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Spesielt konditorvarer. "Livsfarlig" for en kakemons Anonymkode: 38ea8...49a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på i Østerrike i en stund, og jeg ble virkelig positivt overrasket over kvaliteten på maten. Alt fra frokost, lunsj og middag til snacks/godteri var utrolig godt i Østerrike. Anonymkode: c80c9...500 Mente forøvrig og skrive at jeg var på jobb i Østerrike i en stund. Anonymkode: c80c9...500
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå