Gå til innhold

Bare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff noen ganger så blir jeg så sjokka over meg selv, at det går an å miste selvdisiplinen så til de grader. Har hele uka vært så intenst sulten og fysen. Spiser nok, frokost, lunsj middag og kvelds, men denne uka har det liksom ikke vært bånn i meg🙈 Så idag på jobb klarte jeg ikke stå imot, kjørte i meg en stor pose sjokolade og yoghurt nøtter, en sjokoladebar pluss mye småsjojolade fra pauserommet på jobb til tross for at jeg koste meg litt i helgen å. Ble småkvalm, men bare måtte ha mer! Det skal sies at jeg skal ha mensen til helga, men herregud.. jeg skjems 🙈 Er det bare meg som mister alt av hemninger innimellom? 🤷🏼‍♀️ Er vi fler? 🙈

Anonymkode: 1f1c1...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er nok ikke bare deg. Det er en grunn for alle trådene om vektnedgang 😄 

Ha en pose med nøtter og tørket frukt i jobbskuffen til neste gang 😉

Anonymkode: 81446...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Spiser til jeg fårvondt. Hvile magen halvtime så pån igjen. 

Anonymkode: 08474...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat 
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...