AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Helt enkelt spørsmål: bruker du tørketrommel? Hvorfor, hvorfor ikke? Har hørt noe om at det sliter mer på klærne? (Ekstraspørsmål: hva synes du om å få tørkestativ til jul fra kjæresten? ) Anonymkode: 57293...115
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Har ikke tørketrommel så derfor bruker jeg det ikke 1
Nerine_ Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Jeg bruker tørketrommel til håndkler og sengetøy, det er ikke noe krise om det blir litt fortere slitt. Tøy slenger jeg aldri inn. Vi kjøper ikke gaver til hverandre, så om jeg hadde snakket om tørkestativ og han faktisk hadde kjøpt det, så hadde jeg satt pris på det. Meen, vi er ikke som alle aldre par- så du må ikke se bort fra at det blir en upopulær gave om du gir det😆
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Ja, til så og si alt. Og tørjetrommel sliter ikke mer på klærne (Google it) Tar kortere tid, og med mye vask orker jeg ikke ha 3 tørkestativ over hele huset. I tillegg holder da fuktigheten segpå badet. Hadde jeg ikke bedt om tørkestativ hadde jeg blitt skuffet. Anonymkode: 07fd0...7e7 2
Nuttery Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Jeg bruker tørketrommel på ca 50% av klesvasken. Vi har liten plass i leiligheten, og det blir fort fuktig her (dårlig ventilasjon) når klær henger til tørk. Hadde jeg fått tørkestativ hadde jeg bare ledd godt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Jeg bruker tørketrommel til alt av klær som tåler det. Og nei, nå får folk slutte med at tørketrommel sliter mer på klærne. Det er bare svada. Tørkestativ er en utrolig dårlig julegave! Anonymkode: 1bcc7...e58
lalaB Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 Vi har tørketrommel som stort sett blir brukt til håndkler, sengetøy og undertøy/sokker.. Hender det går noe tøy inni der og, men da er det tøy jeg ikke er redd for. Har tatt noe barnetøy der, men jeg legger ikke favoritt-tøyet der. Noe krymper, og det sies jo at det blir fortere slitt, men typ bodyer og pysjer til minstemann rekker ikke bli slitt ut før han uansett vokser fra det..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 6 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg bruker tørketrommel på ca 50% av klesvasken. Vi har liten plass i leiligheten, og det blir fort fuktig her (dårlig ventilasjon) når klær henger til tørk. Hadde jeg fått tørkestativ hadde jeg bare ledd godt. Blitt skuffa i tillegg? Stakkars kjæresten min, men jeg vil han skal ha tørkestativ! Har funnet et til 135 kr, han har ikke fra før, og det virker som han ofte plages med at han ikke rekker å tromle før han må legge seg. Han vil jo få noe annet i tillegg til tørkestativet da! Huff! Anonymkode: 57293...115 1
Nuttery Skrevet 3. desember 2018 #9 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blitt skuffa i tillegg? Stakkars kjæresten min, men jeg vil han skal ha tørkestativ! Har funnet et til 135 kr, han har ikke fra før, og det virker som han ofte plages med at han ikke rekker å tromle før han må legge seg. Han vil jo få noe annet i tillegg til tørkestativet da! Huff! Anonymkode: 57293...115 Neida, ledd hjertelig! Det hadde jo vært tidenes mest underlige julegave 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, til så og si alt. Og tørjetrommel sliter ikke mer på klærne (Google it) Tar kortere tid, og med mye vask orker jeg ikke ha 3 tørkestativ over hele huset. I tillegg holder da fuktigheten segpå badet. Hadde jeg ikke bedt om tørkestativ hadde jeg blitt skuffet. Anonymkode: 07fd0...7e7 Blir du skuffet av alt du ikke ber om? Eller bare spesifikt tørkestativ? Sånn malapropos skjønner jeg ikke denne trenden med å BARE få ting fra en ønskeliste. Da er det jo som en slags byttehandel og likeverdig transaksjon. Anonymkode: 57293...115 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blitt skuffa i tillegg? Stakkars kjæresten min, men jeg vil han skal ha tørkestativ! Har funnet et til 135 kr, han har ikke fra før, og det virker som han ofte plages med at han ikke rekker å tromle før han må legge seg. Han vil jo få noe annet i tillegg til tørkestativet da! Huff! Anonymkode: 57293...115 Da går det bra. Det kan til og med bli litt morsomt. Anonymkode: 1df50...f1b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Bruker den kun til å tørke sengetøy og håndklær Anonymkode: 40262...ce7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir du skuffet av alt du ikke ber om? Eller bare spesifikt tørkestativ? Sånn malapropos skjønner jeg ikke denne trenden med å BARE få ting fra en ønskeliste. Da er det jo som en slags byttehandel og likeverdig transaksjon. Anonymkode: 57293...115 Fornuftige gaver jeg ikke ønsker meg blir jeg skuffet over. Typ: kjeler, tørkestativ mm. Fra samboer så klart. Siden han er av den fantasiløse tyoen, får jeg det jeg ber han kjøpe, og det er helt greit. I år, ny almanak. Av alle andre blir jeg glad for alt. Men når du senere sier du også kjøper annet, er det så klart en annen sak. Få noe jeg trenger i tillegg til en annen gave er helt greit. Men som eneste gave ville jeg blitt skuffet ja. Ellers ønsket jeg meg tørkestativ i fjor til bursdag, og ble da så klart ikke skuffet. Anonymkode: 07fd0...7e7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 Tørkestativ er en ganske sær gave og noe jeg ville ha unngått. Jeg ville heller bare ha kjøpt dette utenom hvis du mener at han trenger det i hverdagen og vil bidra, eller oppfordret han til å kjøpe det selv når dere er på handletur. Anonymkode: d97bc...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #15 Skrevet 3. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du skuffet av alt du ikke ber om? Eller bare spesifikt tørkestativ? Sånn malapropos skjønner jeg ikke denne trenden med å BARE få ting fra en ønskeliste. Da er det jo som en slags byttehandel og likeverdig transaksjon. Anonymkode: 57293...115 Jeg er enig i det, men man bør jo i det minste gi en gave man tror mottakeren vil like. Hvis tørkestativet var så viktig ville han vel ha kjøpt dette for lenge siden i og med at det koster så lite. Det er vel sikkert noen som også gis bort på finn. Anonymkode: d97bc...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #16 Skrevet 3. desember 2018 Vi har ikke tørketrommel, og savner det bare iblant til håndklær og sengetøy. Vi hadde ikke råd til å kjøpe da vi flyttet inn, og da vi endelig hadde fått vaskemaskin ned kjellertrappa bestemte vi oss for at tørketrommel ikke var verdt det uansett. I stedet skaffet vi en luftavfukter til å plassere på vaskerommet for å gjøre det til et enda bedre tørkerom. Fra før av var det både varmepumpe og avtrekk, men med avfukter i tillegg kan vi få masse klær helt tørre over natta. Det kan tenkes at vi ombestemmer oss når vi får barn. Selv ville jeg gjerne fått et tørkestativ til jul, men det må være et bra et! Vi har et tåpelig tørkestativ som ser ut som slike med vinger, men som er laget uten vinger Det ville vært en veldig dårlig gave! Anonymkode: 189b8...31a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #17 Skrevet 3. desember 2018 Beklager avsporingen, men denne tråden minner meg om en familie jeg så på butikken for en tid tilbake. Barnet hadde funnet noe det syntes så morsomt ut i ei hylle på hus og hjem-avdelingen, og moren sa noe á la "Å, har du funnet sånn som mamma har ønsket seg så lenge!" og la den i handlevogna. Hvorpå mannen ble snurt fordi hun "ødela" en julegaveide med å kjøpe det selv. Han fikk da klar beskjed om hva som er gode julegaveideer. Et ermestrykebrett hun trengte for å stryke hans skjorter sto merkelig nok ikke på "godkjent"-lista. Anonymkode: 1df50...f1b
Brunhilde Skrevet 3. desember 2018 #18 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har ikke tørketrommel og tørker tøy ute om sommeren, under varmepumpa om vinteren. Jeg hadde ikke blitt skuffet hvis noen ga meg et tørkestativ hvis jeg trengte et, tror jeg fikk det jeg har nå til en bursdag for noen år siden.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #19 Skrevet 3. desember 2018 Jeg bruker tørketrommelen stort sett til sengetøy og håndklær. Noen ganger andre klær, særlig barnas klær. De får nye oftere enn oss, da de vokser ut av dem relativt fort. Mørke klær mister fortere farge og noen pålimte mønstre blir ødelagte av tørketrommelen, så prøver å unngå slike plagg. Anonymkode: 2746e...e6b
blomaden Skrevet 3. desember 2018 #20 Skrevet 3. desember 2018 Nei, fordi jeg ikke har.. men om jeg hadde hatt ville jeg brukt den til håndklær og sengetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå