AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei, jeg er litt rådvill. Det har seg slik at det var en jente, hun var veldig forelsket i meg, en god stund, uten at jeg følte noe for henne. Så ble jeg forelsket i henne, og nå holder vi på (rundt 2 måneder siden jeg tok initiativ). Har aldri vært i et forhold før, så vet ikke helt hvordan det skal være. Ikke har jeg så altfor mye erfaring med sex heller. Er det normalt å bare være sammen en gang i uken? Er totalt forelsket og vil være med henne hele tiden, men er forsiktig slik at jeg ikke er innpåsliten. Har hatt mange koselige middager sammen, sovet hos henne flere ganger, hatt sex (men jeg har vanskelig for å komme og vet ikke hva jeg skal gjøre helt under sex) og vi har funnet på mye annet på fritiden, men føler hele tiden et jag etter å vise at hun er det viktigste for meg liksom. Hun vil gjerne at vi skal ta det rolig, og gå forsiktig fram. Er veldig redd for at jeg ikke viser nok initiativ nå, siden jeg ikke viste noe før, osv osv. Kanskje noen kan dele erfaringer eller gi råd til hvordan jeg bør gå fram for å ikke gå helt på veggene? Anonymkode: ef49b...f91
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Synes at det høres veldig uvanlig ut å være sammen så sjeldent. Når man er forelska så vil man helst være sammen hele tiden. Vis interesse når hun viser interesse. Og legg deg om mulig på et litt lavere interessenivå enn henne. Da skal du sw det blir fart i sakene Anonymkode: ba180...802
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå