hocane Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Er du som kvinne villig til å dele topp 20% mennene på Tinder med andre damer eller kan du godta å slå deg ned med gjennomsnittsmannen? Vær ærlig!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Den norske gjennomsnittsmannen er et rasshøl som tror han er en av topp 20% mennene, så jeg får ikke ligningnen din til å gå opp. Anonymkode: a3492...aad 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Gjennomsnittsmannen tror vel også det er greit å ha flere..? Så sånn sett blir det vel hipp som happ, Anonymkode: e5500...a39 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 For begge kjønn bør man begrense sveipingen hver dag til rundt 10 personer. Man blir fort "blind" og mer kravstor jo mer man sveiper.. Anonymkode: 7650e...420 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Jeg er der bare for svipe for underholdningen sin del. Skal ikke ha noen der. Anonymkode: 1d12a...f65
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er der bare for svipe for underholdningen sin del. Skal ikke ha noen der. Anonymkode: 1d12a...f65 Same. Anonymkode: 834d1...f95
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Den norske gjennomsnittsmannen er et rasshøl som tror han er en av topp 20% mennene, så jeg får ikke ligningnen din til å gå opp. Anonymkode: a3492...aad Samme erfaring har jeg. De som ser helt vanlige ut, er helt normale er de som oppfører seg som om de har så mange valgmuligheter og at de er så mye bedre enn deg. Anonymkode: ca08e...45a
Svartfugl Skrevet 4. desember 2018 #8 Skrevet 4. desember 2018 At dere ikke blir lei av dette temaet...jeg er sammen med "gjennomsnittsmannen" og han er mer en bra nok for meg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: For begge kjønn bør man begrense sveipingen hver dag til rundt 10 personer. Man blir fort "blind" og mer kravstor jo mer man sveiper.. Anonymkode: 7650e...420 Skulle jeg sveipet 10 personer hver dag hadde jeg kanskje fått en match i kvartalet. Slik det er svieper jeg absolutt alle til venstre, helt til grensen (rundt 40 stk kanskje?) to ganger om dagen, og jeg får da kanskje en eller to matcher i uken. Anonymkode: ebf54...69a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #10 Skrevet 4. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle jeg sveipet 10 personer hver dag hadde jeg kanskje fått en match i kvartalet. Slik det er svieper jeg absolutt alle til venstre, helt til grensen (rundt 40 stk kanskje?) to ganger om dagen, og jeg får da kanskje en eller to matcher i uken. Anonymkode: ebf54...69a Men da er du vel ikke kvinne? Jeg er en greit pen kvinne, ikke verdens vakreste eller noe. Da jeg var på Tinder sveipet jeg kanskje hver 6.-7. mann til venstre. Og av dem jeg sveipet til venstre var det sånn ca hver 4.-5. mann jeg IKKE fikk en match med. Så jeg kunne rett og slett ikke sveipe noe særlig, om jeg skulle ha holde antallet matcher på et noenlunde oversiktlig nivå. Anonymkode: 958bc...a1e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #11 Skrevet 4. desember 2018 Mange på Tinder har høye krav. Menn klager på at de ikke får matcher, men med mindre de sveiper liker på alle så stemmer nok ikke dette helt. De ville nok fått matcher, men de får ikke matcher fra de de vil ha fra. Nå mener jeg ikke at det ikke finnes menn som ikke får matcher, men jeg tar slik klaging med en klype salt. Samme med de som klager på at ingen kvinner viser dem interesse på andre datingsider, men det tror jeg heller ikke alltid stemmer. Jeg har bare vært sammen med gjennomsnittsmannen og jeg går ikke etter utseende eller status. Så når jeg har vært på Tinder så har jeg vurdert menn etter profilen mest, men problemet er at veldig mange ikke skriver noen ting så jeg har nok innsett at Tinder ikke er stedet for meg å finne noen. Mange virker som de bare er på Tinder for å se og bli sett og få flest mulig matcher. Å skrive med matchen er ikke så interessant. Anonymkode: a01af...a7f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #12 Skrevet 5. desember 2018 Deler ingen mann med noen enten han er topp 5 eller bunn 10. Anonymkode: f5446...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå